بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

یکی از با ارزشترین دارایی های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می باشد هر چه ارزش نام و نشان تجاری در ذهن مصرف کنندگان بیشتر باشد، شرکت میتواند در سایه آن منافع بیشتری را از مصرف کنندگان کسب کند. با توجه به افزایش تعداد کالاهای رقابتی ارائه شده از دو طبقه محصول در ابزار و فراهم شدن فرصت انتخاب نامحدود برای مشتری، تقریبا در تمامی صنایع، برند و مدیریت برند بر بنگاهها اهمیت فزایندهای یافته است. برند بنگاه های بزرگ تجاری به دلیل ارتباط قویای که با مشتریان برقرار میکنند در برابر حملات رقبا و تحولات بازار دوام آورده و مقاومت میکند. هدف این تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان در شهر تهران می باشد.این تحقیق از لحاظ هدف جزء پژوهش های کاربردی است و از لحاظ ماهیت جزء پژوهش های توصیفی با روش پیمایشی می باشد. اطلاعات مورد نیاز برای انجام پژوهش از طریق مصاحبه، و با استفاده از پرسش نامه جمع آوری گردید. پرسشنامه مورد استفاده در این پژوهش از ۲۱ سوال تخصصی که پشتیبانی کننده هر یک از فرضیه های پژوهش و روابط بین متغیرهای مورد مطالعه می باشد، تشکیل گردیده است. در بخش آمار توصیفی این پژوهش، تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از تکنیک های محاسبه فراوانی، درصد و میانگین صورت گرفته است. برای آزمون فرضیه ها از آزمون t تک نمونه ای استفاده شد و در سطح اطمینان ۹۵% و ۶ فرضیه مورد بررسی تأیید شد. جامعه آماری این تحقیق مشتریان محصولات نوشیدنی استان تهران است که در سال های ۱۳۹۲ از این محصولات استفاده داشته اند. تمامی فرضیات پژوهش مورد تایید قرار گرفت پس می توان گفت شاخص بودن برند، عملکرد برند، تصویرسازی ذهنی از برند قضاوتها نسبت به برند ، احساسات نسبت به برند، همنوایی به برند بر وفاداری مشتریان به برند موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.