ارزشیابی عملکرددرآموزش وپرورش با تامل بررضایت شغلی معلمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزشیابی عملکرددرآموزش وپرورش با تامل بررضایت شغلی معلمان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزشیابی عملکرددرآموزش وپرورش با تامل بررضایت شغلی معلمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی عملکرددرآموزش وپرورش با تامل بررضایت شغلی معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزشیابی عملکرددرآموزش وپرورش با تامل بررضایت شغلی معلمان :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف ازاین مقاله، بررسی رضایتمندی معلمان از نظام ارزشیابی عملکرد در شهرستان سبزوار در سال تحصیلی ۹۳ بوده که سئوال اصلی تحقیق عبارت است از : آیا معلمان از نظام فعلی ارزشیابی عملکرد رضایت دارند؟به همین منظور شیوه ارزشیابی به عنوان متغیر مستقل قلمداد می گردد و رضایت معلمان به عنوان متغیر وابسته مورد بررسی قرار گرفته است. این پژوهش از نظر هدف جزء پژوهش های کاربردی محسوب می شود.روش انجام پژوهش ، پیمایشی از نوع همبستگی می باشد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه ۲۶ سئوالی محقق ساخته و مصاحبه بوده .روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای می باشد حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی و مورگان با ۳۷۸ نفر از جامعه آماری معلمان سبزوار انتخاب گردیده است.برای جمع آوری اطلاعات از روش میدانی ،کتابخانه ای ، اعتبار و روایی توسط پرسشنامه و نظر کارشناسان متخصص مورد تایید ،برای تحلیل داده ها و آزمون سئوالات از توصیف آماری واستنباطی استفاده شده ونتیجه زیر بدست آمده است: معلمان از نظام فعلی ارزشیابی عملکرد رضایت ندارند و برای افزایش رضایتمندی از ارزشیابی عملکرد برقراری نظام ارزشیابی ساختارمند ،ساده اثر بخش و جلوگیری از سوء گیری ها ، کیفی بودن معیارها ،دادن بازخورد به معلمان و آگاهی از روش های ارزشیا بی و ارزشیا بی ۳۶۰ درجه ضروری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.