ارائه مدل کیفیت خدمت برنامه وفاداری مشتریان بانک


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل کیفیت خدمت برنامه وفاداری مشتریان بانک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل کیفیت خدمت برنامه وفاداری مشتریان بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل کیفیت خدمت برنامه وفاداری مشتریان بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل کیفیت خدمت برنامه وفاداری مشتریان بانک :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

برنامه های وفاداری به یک جزء مهم از استراتژی های مدیریت ارتباط مشتری تبدیل شده است. در حال حاضر برنامه های وفاداری متعددی برای صنایع مختلف ارائه شده است که سبب ایجاد رقابت در بین این برنامه ها شده است. با این حال تحقیقات موجود اغلب بر روی برنامه های وفاداری در یک محیط غیر رقابتی و با تمرکز بر یک برنامه واحد در حال انزوا صورت گرفته اند. از این رو در جهت پرداختن به این شکاف مطالعاتی، بررسی اثر موقعیت رقابتی بانک و اشباع بازار بر عملکرد برنامه وفاداری بانک مورد هدف واقع شده است. هنگامی که تقاضای رده خدمات شدید است، تاثیر برنامه های وفاداری فردی بیشتر سرایت خواهد یافت. با این حال، زمانی که دسته بندی محصولات قابل ارتقاست، اثر سرایت از بین می رود. در چنین شرایطی، برنامه های وفاداری به بانک در کسب مزیت رقابتی کمک خواهد نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.