اثر بخشی ارزشیابی توصیفی و ارزشیابی کمی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان دزفول – در سال تحصیلی ۹۲-۹۱


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی ارزشیابی توصیفی و ارزشیابی کمی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان دزفول – در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی ارزشیابی توصیفی و ارزشیابی کمی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان دزفول – در سال تحصیلی ۹۲-۹۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی ارزشیابی توصیفی و ارزشیابی کمی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان دزفول – در سال تحصیلی ۹۲-۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی ارزشیابی توصیفی و ارزشیابی کمی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان دزفول – در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان مشمول طرح ارزشیابی توصیفی در برابر دانش آموزان تحت پوشش ارزشیابی سنتی، انجام پذیرفته است و به مقایسه آن ها در دو گروه اقدام میکند لذا روش تحقیق به کار رفته از نوع علی مقایسه ای است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشآموزان پسر و دختر پایه پنجم ابتدایی شهر دزفول در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱به تعداد ۵۷۳۰ نفر می باشد.و حجم نمونه شامل ۵۸۱ نفر (۲۹۹ نفر کیفی و ۲۸۲ نفر کمی در قالب ۱۰کلاس مشمول طرح ارزش یابی توصیفی و ۱۰ کلاس مشمول ارزشیابی کمی) می باشد که به صورت تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شده اند. برای جمعآوری اطلاعات در این تحقیق از آزمون محقق ساخته پیشرفت تحصیلی ریاضی استفاده گردید و در تحلیل داده ها علاوه بر آمار توصیفی از روش آماری آزمون t برای دو گروه مستقل استفاده شده است. نتایج ازمون آماری t دو گروه مستقل نشان داد که در درس ریاضی تفاوت معناداری در سطح p<0/01 بین گروه ها وجود دارد. بدین معنی که میزان پیشرفت تحصیلی در دو گروه ارزشیابی توصیفی و ارزشیابی کمی متفاوت است و گروهی که برای آنها از ارزشیابی توصیفی استفاده گردیده پیشرفت تحصیلی بیشتری نسبت به دانش آموزانی که برای آنها از ارزشیابی کمی استفاده می شود، دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.