بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی E-Marketing در جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری (مطالعه موردی: استان همدان)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی E-Marketing در جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری (مطالعه موردی: استان همدان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی E-Marketing در جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری (مطالعه موردی: استان همدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی E-Marketing در جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری (مطالعه موردی: استان همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی E-Marketing در جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری (مطالعه موردی: استان همدان) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

گردشگری الکترونیک یا به عبارتی استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این صنعت می تواند دریچه های نوینی از شناخت،توسعه و رشد اقتصادی را برای جوامع به همراه داشته باشد. بررسی انجام گرفته و تجربیات حاصله طی سالهای اخیر معلوم می سازد که موفقت در این صنعت آنچنان موضوع سهل و آسانی نیست که بتوان بدون توجه به عوامل موثر آن را به دست آورد. از جمله عواملی که می تواند صنعت گردشگری الکترونیک همدان را توسعه بخشد بکارگیری ابزارها و پارامترهای موثر بازاریابی الکترونیکی است. پژوهش حاضر با این پیش فرض که بازاریابی الکترونیک می تواند بر توسعه گردشگری مقصد بیفزاید،سعی نموده است تا هدف خویش را برسی نقش بازاریابی الکترونیک دفاتر خدمات گردشگری از نگاه گردشگران به عنوان محدوده پژوهش قرار دهد،لذا روش مورد استفاده پیمایش و ابزار مورد استفاده پرسشنامه است. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران ۳۸۳ نفر برآورد گردید و از نرم افزار spss جهت تحلیل داده ها استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت بالقوه نقش به سزایی در جذب گردشگر و معرفی شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران دارد که با برنامه ریزی و مدیریت دقیق از جانب سازمان های مربوطه به ویژه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و مدیران دفاتر خدمات گردشگری می توان بستر مناسبی برای توسعه گردشگری در منطقه فراهم ساخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.