رابطه مدیریت دانش با سازمان یاد گیرنده سازمان های نوین هزاره سوم


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه مدیریت دانش با سازمان یاد گیرنده سازمان های نوین هزاره سوم دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه مدیریت دانش با سازمان یاد گیرنده سازمان های نوین هزاره سوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه مدیریت دانش با سازمان یاد گیرنده سازمان های نوین هزاره سوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه مدیریت دانش با سازمان یاد گیرنده سازمان های نوین هزاره سوم :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در این مقاله ضمن ارائه مقدمه ای در ماهیت مدیریت دانش و فرآیندهای آن و بیهان اایاهاه و نقش مدیریت دانش در سازمان یادگیرنده ، سطوح دانش فردی ، گروهی و سازمانی ، انواع دانش صریح و ضمنی و نحوه تولید آن در مدل SECI 1 مطرح و ازاین طریق ، مدیریت دانش و فرآیند آن بیان می گردد . مدل مذکور از نظریه های نوینی است که در دانش مدیریت مطرح شده مبنی بر این که سازمان مجموعه ای است که در آن همه افراد پیوسته میآموزند که چاونه یاد بایرند . در این مقاله، با توجه به اهمیت یادگیری و نقش اساسی آن در تولید و کسب دانش ، بیان سطوح یادگیری فردی ، گروهی و سازمانی ، ذخیره و به کارگیری دانش، انواع یادگیری و قلمرو دانش در سازمانها ، زنجیره دانش و در نهایت سلسله مراتب دانش در هرم آن مورد بررسی قرار گرفته است . در پایان این نتیجه حاصل می شود که همه کارکنان شرکت باید بتواننددر سطح فردی و گروهی فعالیت های خلق دانش ، اعتبار دهی به دانش ، یکپارچه کردن دانش با سایر فرآبندهای کارینهان، تسهیم دانش، تولید محصول دانشی و ارزیابی دانش را انجام دهند به طوریکه ابن فعالیت ها جزو وظایف روزانه و روتین آنها باشد و نمی توانند تفکیکی بین این فعالیتها با سایر وایفنان ایجاد کنند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.