استراتژی های قیمت گذاری محصولات در بازارهای صنعتی(مطالعه موردی صنعت خودرو سازی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
استراتژی های قیمت گذاری محصولات در بازارهای صنعتی(مطالعه موردی صنعت خودرو سازی) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد استراتژی های قیمت گذاری محصولات در بازارهای صنعتی(مطالعه موردی صنعت خودرو سازی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی های قیمت گذاری محصولات در بازارهای صنعتی(مطالعه موردی صنعت خودرو سازی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن استراتژی های قیمت گذاری محصولات در بازارهای صنعتی(مطالعه موردی صنعت خودرو سازی) :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
عوامل محیط داخلی شرکت شامل اهداف، خطمشی، ترکیب عناصر بازاریابی و هزینه های شرکت هستند و از جمله عوامل محیطی میتوان به ماهیت بازار و تقاضا، شرایط رقابتی و واسطه ها اشاره کرد. وقتی مصرف کننده کالایی را میخرد، درواقع ارزشی را با ارزش دیگری مبادله میکند.ارزشی که از دست میدهد قیمتی است که برای کالا میپردازد و ارزشی که به دست میآورد مزایای ناشی از داشتن کالاست. امروزه توسعه یک استراتژی قیمتگذاری مناسب یک وظیفه مشکل و درعین حال اساسی برای مدیران شرکتهای صنعتی است و عدم موفقیت در درک کامل از تصمیمات درست قیمتگذاری به از دستدادن فرصتهای سودآور در بازار خواهد انجامید. قیمتگذاری یک فرایند چند بعدی است که متاثر از کالا، سطح حاشیه سود و روابط با مشتری است در این مقاله تلاش میشود تا دیدگاهی برای مدیران فراهم شود که در آن به اهمیت توسعه برنامه قیمتگذاری مناسب پیبرند و از تاثیرات اطلاعات بر قیمتگذاری درست و بهینه مطلع شوند.استراتژی قیمتگذاری محصولات مبحث جدیدی در مدیریت است که توجه خاص مدیران شرکتها را به خود جلب میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.