شناسایی و ارزیابی تأثیر عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی – یک مطالعه موردی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و ارزیابی تأثیر عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی – یک مطالعه موردی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و ارزیابی تأثیر عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی – یک مطالعه موردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و ارزیابی تأثیر عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی – یک مطالعه موردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و ارزیابی تأثیر عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی – یک مطالعه موردی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز مشتری و جلب رضایتمندی وی شرط اصلی بقاء و دوام سازمانها و از جمله مهمترین پارامترهای کلیدی در موفقیت سازمانها و پیشبرد اهداف شرکتهای تولیدی و خدماتی است. امروزه در نظام بانکی هر کشور خودپردازها بدون شک یکی از مهمترین قسمتهای بدنه سیستم بانکی کشور جهت سهولت در ارائه خدمات مالی و پولی محسوب میشوند. در این راستا گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بعنوان یکی از موثرترین روشهای نوین بانکداری است که ترویج آن مزایای متعددی برای نظام بانکی و مشتریان بانکها به دنبال دراد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی از نوع پیمایشی است. هدف از انجام این پژوهش تعیین مولفه های موثر بر کیفیت خدمات خودپردازها در شعب بانک ملی کرج و بررسی تأثیر این پارامترها بر رضایتمندی مشتریان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.