بررسی عوامل موثر بربازاریابی الکترونیکی در شرکت های مطرح و مهم بخش خصوصی استان کرمانشاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بربازاریابی الکترونیکی در شرکت های مطرح و مهم بخش خصوصی استان کرمانشاه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بربازاریابی الکترونیکی در شرکت های مطرح و مهم بخش خصوصی استان کرمانشاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بربازاریابی الکترونیکی در شرکت های مطرح و مهم بخش خصوصی استان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بربازاریابی الکترونیکی در شرکت های مطرح و مهم بخش خصوصی استان کرمانشاه :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
بازاریابی الکترونیکی، یک مزیت رقابتی را برای شرکتهای خصوصی ایجاد می کند که موجب جذب و افزایش مشتری، کاهش هزینه ها، تبلیغات دهان به دهان مثبت محصولات، و بهبود روابط کانالهای توزیع می شود براین اساس هدف از ارائه این پژوهش بررسی مدل مفهومی بازاریابی الکترونیکی است که این ارتباط موثر را میسر می سازد. این مدل شامل متغیرهای مستقل: مطلوبیت و سودمندی، دسترسی آسان، کیفیت خدمات، مفید بودن، امنیت و حریم خصوصی و طلاعات در مورد بازاریابی بر متغیر وابسته بازاریابی الکترونیکی است. برای آزمون فرضیه ها، پرسشنامه ی با ارزش گذاری ۰-۱۰۰ و به تعداد ۲۸ سوال طراحی و بین جامعه آماری، شرکتهای خصوصی به تعداد ۱۱۳ نفر و مشتریان که تجربه خرید الکترونیکی را دارند به تعداد ۱۳۲ نفر و جمعاً ۲۴۵ نفر توزیع گردید. روش تحلیل مسیر بهره گرفته و از نرم افزار AMOS برای تجزیه و تحلیل آماری داده ها استفاده شده است . نتایج حاصل از تحقیق تأثیر مثبت و معنادار متغیرها را بر بازاریابی الکترونیکی نشان می دهد و اطلاعات کمترین تأثیر را بر بازاریابی الکترونیکی داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.