بررسی عوامل اجتماعی موثر بر الگوهای مصرف فرهنگی زنان (مورد مطالعه: دختران و زنان بالای ۱۸ سال شهر آمل)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل اجتماعی موثر بر الگوهای مصرف فرهنگی زنان (مورد مطالعه: دختران و زنان بالای ۱۸ سال شهر آمل) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل اجتماعی موثر بر الگوهای مصرف فرهنگی زنان (مورد مطالعه: دختران و زنان بالای ۱۸ سال شهر آمل) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل اجتماعی موثر بر الگوهای مصرف فرهنگی زنان (مورد مطالعه: دختران و زنان بالای ۱۸ سال شهر آمل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل اجتماعی موثر بر الگوهای مصرف فرهنگی زنان (مورد مطالعه: دختران و زنان بالای ۱۸ سال شهر آمل) :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
هدف اصلی در پژوهش حاضر بررسی سنجش میزان مصرف فرهنگی زنان شهر آمل و عوامل اجتماعیموثر بر آن می باشد. روش مطالعه از نوع پیمایش و تکنیک جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه بوده است.جامعه آماری تحقیق حاضر را کلیه زنان و دختران بالاتر از ۱۸ سال شهر آمل تشکیل می دهند. حجم نمونهتحقیق ۴۰۰ نفر را شامل می شود. یافته های تحقیق نشان می دهد که متغیر سبک زندگی با ضریب تاثیر(۰/۴۳) مهمترین و قوی ترین پیش بینی کننده تغییرات مصرف فرهنگی زنان در میان پاسخگویان می باشد. همچنین متغیرهای سرمایه فرهنگی (۰/۳۷) سرمایه اقتصادی (۰/۳۲) و سرمایه اجتماعی (۰/۲۵) به ترتیب در رده های بعدی اثرگذاری بر متغیر وابسته تحقیق قرار دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.