آسیب شناسی فرایند یاددهی – یادگیری ریاضی مقطع متوسطه ناحیه ۱ ارومیه ۹۳-۹۲
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
آسیب شناسی فرایند یاددهی – یادگیری ریاضی مقطع متوسطه ناحیه ۱ ارومیه ۹۳-۹۲ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد آسیب شناسی فرایند یاددهی – یادگیری ریاضی مقطع متوسطه ناحیه ۱ ارومیه ۹۳-۹۲ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی فرایند یاددهی – یادگیری ریاضی مقطع متوسطه ناحیه ۱ ارومیه ۹۳-۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن آسیب شناسی فرایند یاددهی – یادگیری ریاضی مقطع متوسطه ناحیه ۱ ارومیه ۹۳-۹۲ :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش آسیب شناسی فرآیند یاددهی – یادگیری ریاضی در مقطع متوسطه بین معلمان ریاضی و دانش آموزان در ناحیه ۱ شهر ارومیه در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ می باشد. روش تحقیق، کاربردی، توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری کلیه دانش آموزان دبیرستانی و معلمین ریاضی ناحیه یک شهر ارومیه بودند که براساس جدول کوهن با روش خوشه ای تصادفی تعداد ۳۷۷ دانش آموز دبیرستان (۱۹۶ دختر و ۱۸۱ پسر) و همچنین تعداد ۶۷ دبیر ریاضی (۴۲ زن و ۲۵ مرد) انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه محقق ساخته که توسط علیزاده (۱۳۹۱) تدوین شده بود، که به سوالات مربوط به ریاضی برگردانده شد. داده ها با استفاده از روش t مستقل تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان دادند که بین دیدگاههای معلمان و دانش آموزان، روشهای تدریس و ارتباطی از نظر معلمان آسیب پذیرتر از دانش آموزان بوده است. اما روش های ارزشیابی از دید هر دو معنی دار نبود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.