ارزیابی تحلیلی مدل های سنجش تصویر شهر براساس دیدگاه گردشگران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی تحلیلی مدل های سنجش تصویر شهر براساس دیدگاه گردشگران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی تحلیلی مدل های سنجش تصویر شهر براساس دیدگاه گردشگران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تحلیلی مدل های سنجش تصویر شهر براساس دیدگاه گردشگران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی تحلیلی مدل های سنجش تصویر شهر براساس دیدگاه گردشگران :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
در دنیای با رقابت روزافزون امروز، شهرها، بخش ها و مناطق اگر در جستجوی جذب صنایع، اقتصاد پایدار و توسعه اجتماعی ساکنانشان هستند نیاز دارند که بنحوی خودشان را از دیگران متمایز سازند. فرایند برندینگ شهر نیز با شناساندن تمایزات شهر،این تفاوت ها را به مزیت رقابتی تبدیل می کند. هسته برندینگ مکان ایجاد یک تصویر مکان مثبت است که با انتخاب ترکیبی سازگار از عناصر برند، مکان را مشخص و متمایز می سازد. امروزه شهرها در تلاشند تا تصویری مطلوب در ذهن سرمایه گذاران و گردشگران و مهاجران داشته باشند و به این ترتیب بتوانند گردشگران بالقوه را از نقاط مختلف جذب کنند. در این پژوهش بهبررسی ارتباط بین برندینگ و تصویر مکان با توجه به ابعاد ذکر شده توسط پژوهشگران مختلف پرداخته می شود. برای این منظور پژوهش های گوناگون در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته است و به روش فراتحلیل مدل های مختلف ارزیابی شده است. نتایح نشان می دهد که برخی مدل ها الگوهای مناسبی را توصیه می کنند که تکیه بر ۳ بعد شناختی، احساسی و منحصر به فرد دارد.هر یک از ابعاد شناختی، احساسی و منحصر به فرد تصویر بر تصویر کلی مکان از دید گردشگران و در نهایت تصمیمات رفتاری و وفاداری گردشگران به مفهوم تصمیم آنها برای بازدید مجدد از مکان و یا توصیه مکان به دیگران تاثیر گذار است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.