بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد مورد مطالعه: شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد مورد مطالعه: شهر اصفهان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد مورد مطالعه: شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد مورد مطالعه: شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد مورد مطالعه: شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه گردشگری، به صنعتی پردرآمد در بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است. موفقیت در این عرصه، مستلزم بکارگیری دقیق ابزارهای بازاریابی، از جمله برخوداری از برندی مطلوب است. داشتن برندی مطلوب برای مقصد، مستلزم آشنایی با عواملی است که منجر به توسعه برند و ایجاد ارزش افزوده برای آن میگردد. این ارزش افزوده، همان ارزش ویژه برند مقصد است که امروزه توجه بسیاری از بازاریابان مقصد را به خود جلب کرده است. در این راستا پژوهش حاضر، با هدف بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری صورت گرفته است. پژوهش حاضر از نظر راهبرد پژوهش، کاربردی، از نظر هدف توصیفی و از نظر روش انجام تحقیق، پیمایشی است. جهت جمعآوری دادههای مورد نیاز، از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری ژوهش، کلیه بازدیدکنندگان داخلی شهر اصفهان بوده است که در بازه زمانی اسفند ۱۹۳۲ تا خرداد ماه ۱۹۳۹ از این شهر دیدن کردهاند. در این راستا، پرسشنامه تحقیق در بین ۲۹۱ نفر از گردشگران داخلی شهر اصفهان توزیع گردید و سپس با استفاده از نرم افزارهای SPSS و Smart PLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق حاکی از آن است که آگاهی از برند مقصد و تصویر برند مقصد و کیفیت ادراک شده برند مقصد بر وفاداری به برند مقصد تأثیر مثبت و معناداری دارند و از این طریق بر ارزش ویژه برند مقصد تأثیر میگذارند. علاوه بر این هر یک از متغیرهای آگاهی از برند مقصد، تصویر برند مقصد و کیفیت ادراک شده برند مقصد، خود به طور مستقل بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری میافزایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.