رابطه مدیریت مشارکتی بر عملکرد آموزشی و پاسخگویی معلمان تربیت بدنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه مدیریت مشارکتی بر عملکرد آموزشی و پاسخگویی معلمان تربیت بدنی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه مدیریت مشارکتی بر عملکرد آموزشی و پاسخگویی معلمان تربیت بدنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه مدیریت مشارکتی بر عملکرد آموزشی و پاسخگویی معلمان تربیت بدنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه مدیریت مشارکتی بر عملکرد آموزشی و پاسخگویی معلمان تربیت بدنی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
مقدمه: این پژوهش با هدف بررسی رابطه مدیریت مشارکتی و عملکرد آموزشی و پاسخگویی معلمان تربیت بدنی در استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۳ و به روش توصیفی همبستگی انجام گرفت. روش شناسی: جامعه آماری این پژوهش را کلیه مدیران و معلمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی تشکیل داده بود، که نمونه ای متناسب با جامعه آماری پژوهش به شیوه نمونه گیری کوکران به تعداد۳۸۱ نفرتعیین شد. ابزار گردآوری اطلاعات ۳ پرسشنامه بود که بعد از برآورد اعتبار و پایایی در بین پاسخگویان توزیع گردید. بعد از جمع آوری پرسشنامه ها با استفاده از ضرایب آماری متناسب با نوع متغیرها آزمونهای ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون محاسبه و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته ها: نتایج آزمون فرضیات بیانگر این است که بین تمام ابعاد متغیر مدیریت مشارکتی(مشارکت کارکنان در هدفگذاری، مشارکت کارکنان در تغییر و تحول سازمانی، مشارکت کارکنان در حل مشکلات و مشارکت کارکنان در تصمیمگیری) و عملکرد آموزشی و پاسخگویی معلمان تربیت بدنی در استان آذربایجان شرقی رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد. نتیجه تحلیل رگرسیونی بیانگر این است که ابعاد چهارگانه مدیریت مشارکتی در مجموع ۷۲/۰ درصد از واریانس عملکرد آموزشی و پاسخگویی در معادله را تبیین میکنند.نتیجه گیری: . نتایج تحقیقات نشان داد بین مشارکت معلمان تربیت بدنی در هدف گذاری و عملکرد آموزشی و پاسخگویی رابطهمعناداری وجود دارد.لذا پیشنهاد می شودبا قانونمندی و صمیمی بودن روابط مدیر ومعلمان تا حدی که معلم توان نقد و اظهارنظر سازنده و صریح را داشته باشد آنها را در هدفگذاری مدرسه مدرسه داد.همچنین پیشنهاد میشود که از نیروهای متخصص وجوان در زمینه برنامههای توسعه ورزش مدارس و هدف گذاری آن استفاده شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.