تجزیه و تحلیل ظرفیت و ایمنی میدان های توربو


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل ظرفیت و ایمنی میدان های توربو دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل ظرفیت و ایمنی میدان های توربو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل ظرفیت و ایمنی میدان های توربو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل ظرفیت و ایمنی میدان های توربو :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در سال های اخیر افزایش جمعیت ، بهبود وضعیت رفاه و افزایش وسایل نقلیه شخصی موجب افزایش پویایی در جابجایی شده است از این رو تامین ظرفیت بیشتر برای راه ها و تقاطع ها از دغدغه های اساسی مهندسین ترافیک است. تقاطع ها معمولا گلوگاه اصلی ترافیک شهرها محسوب می شوند و در این راستا میادین به دلیل ویزگی های مثبتی که از نظر ظرفیت ، کارایی و ایمنی دارند به یکی از گزینه های محبوب مدیریت ترافیک تقاطع ها تبدیل شده اند امروزه میدان ها به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند در کاهش تصادفات در تقاطع ها نقش دارند و همین امر سبب گردیده تا دقت نظر بر آنها افزایش یابد در این مقاله ابتدا به بررسی مزایا و معایب میادین معمولی و بررسی عملکردی انها و نیز روش های تعیین ظرفیت آنها پرداخته می شود سپس به معرفی و بررسی مشخصات هندسی و ویژگی های میدان های توربو، به عنوان میادین با ظرفیت خطی بالاتر و بدون مشکلات میادین معمولی و چگونگی رفع مشکلات میادین معمولی چند خطه قرار می گیرد سعی بر این است که با استفاده از سه منبع معتبر و مورد توجه FHWA2000 و HCM2010 که در امثر دانشگاه های معتبر به عنوان یک مرجع تعریف می شوند و به طبع با استفاده از روش های ارائه شده در آن تحلیلی را انجام دهیم که در اعلام نتیجه نهایی قطعیت بیشتری داشته باشد در نهایت به نحوه طراحی این میادین پرداخته خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.