بررسی روش جدید طراحی روسازی های صلب برای راه های کم ترافیک


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روش جدید طراحی روسازی های صلب برای راه های کم ترافیک دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روش جدید طراحی روسازی های صلب برای راه های کم ترافیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روش جدید طراحی روسازی های صلب برای راه های کم ترافیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روش جدید طراحی روسازی های صلب برای راه های کم ترافیک :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

بخش عمده ای از راه های موجود در ایران ، راه کارهای کم ترافیک می باشد. اکثر این راه ها از نوعی روسازی آسفالتی می باشد و بندرت روسازی صلب اجرا شده است همچنین بدلیل اینکه نحوه طراحی و مصالح به کار برده شده برای راه های کم ترافیک همانند راه های اصلی می باشد لذا باعث هدر رفتن سرمایه های ملی می شود اجرای روسازی های بتنی باعث کاهش ضخامت لایه های روسازی می شود ولی به دلیل مشکلات اجرایی و روش های پیچیده طراحی کمتر مورد توجه قرار می گیرد. در این تحقیق خلاصه ای از روش جدید طراحی برای روسازی های بتنی برای ترافیک کمتر از ۶^۱۰ ESAL که توسط سازمان AUSTROADS ارائه شده معرفی می شود و راهنمایی های کلی در مورد عوامل ایجاد خرابی های ناشی از تغییرات محیطی و بار گذاری ناشی از عبور ترافیک و راه های مقابله با آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است . نهایتا نمودارهایی برای تعیین ضخامت اساس بتنی ارائه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.