امکان سنجی تحقق برندسازی شهری جهت نیل به ارتقاء اصل رقابت پذیری در استراتژی توسعه شهری (CDS) (مطالعه موردی : شهر بندر انزلی)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 امکان سنجی تحقق برندسازی شهری جهت نیل به ارتقاء اصل رقابت پذیری در استراتژی توسعه شهری (CDS) (مطالعه موردی : شهر بندر انزلی) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد امکان سنجی تحقق برندسازی شهری جهت نیل به ارتقاء اصل رقابت پذیری در استراتژی توسعه شهری (CDS) (مطالعه موردی : شهر بندر انزلی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی امکان سنجی تحقق برندسازی شهری جهت نیل به ارتقاء اصل رقابت پذیری در استراتژی توسعه شهری (CDS) (مطالعه موردی : شهر بندر انزلی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن امکان سنجی تحقق برندسازی شهری جهت نیل به ارتقاء اصل رقابت پذیری در استراتژی توسعه شهری (CDS) (مطالعه موردی : شهر بندر انزلی) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه در بسیاری از شهرهای توسعه یافته به مفهوم نوین برند و برندسازی شهری ، به عنوان یکی از راهبردهای موثر در ارتقا اصل رقابت پذیری در سطح ملی ، کلان منطقه ای و جهانی در استراتژی توسعه شهری (CDS) توجه فراوان می گردد اما متاسفانه این راهبرد در طرح های شهری کشورمان حتی شهرهایی همچون قزوین ، شاهرود و بندر انزلی که دارای رهیافت استراتژی توسعه شهری می باشند نادیده گرفته شده است در پزوهش پیش رو با روش تحقیق توصیفی – تحلیلی و با بهره گیری از مطالعات کتابخانه ای و میدانی به بررسی اسناد موجود در خصوص استراتژی توسعه شهری (CDS) و نیز ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف بندر انزلی در تطابق با استراتژی های شش گانه برندسازی شهری پرداخته ایم سپس با انتخاب جامعه نمونه به تعداد ۳۸۴ نفر و بهره گیری از ابزار پرسشنامه و مصاحبه در جهت تصاویر ذهنی و عیمی گردشگران و شهروندان از شهر بندر انزلی به این نتیجه رسیده ایم که علی رغم اینکه این شهر از ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی جهت خلق یک برند مطلوب و پایدار برخوردار است لیکن در استراتژی توسعه شهری (CDS) بندر انزلی هیچ توجهی به این مفهوم در جهت ارتقا اصل رقابت پذیری شهری صورت نگرفته است در پایان نیز پیشنهادان و راهبردهایی را در خصوص خلق یک برند مطلوب و با ثبات از بندر انزلی در تطابق با استراتژی های شش گانه برندسازی ارائه داده این به همین سبب نیز سه نمونه القاب و شعار را در خصوص برند برتر بندر انزلی به همراه لوگوهای مرتبط بیان نموده ایم که این سه لقب عبارتند از دروازه اروپا، شهر نیلوفرهای آبی و آشیانه ای قوی سپید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.