مقایسه تطبیقی اثر بخشی برنامه های رادیو و تلویزیون در مراحل سه گانه بحران از دیدگاه کارشناسان رسانه و امداد هلال احمر


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تطبیقی اثر بخشی برنامه های رادیو و تلویزیون در مراحل سه گانه بحران از دیدگاه کارشناسان رسانه و امداد هلال احمر دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تطبیقی اثر بخشی برنامه های رادیو و تلویزیون در مراحل سه گانه بحران از دیدگاه کارشناسان رسانه و امداد هلال احمر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تطبیقی اثر بخشی برنامه های رادیو و تلویزیون در مراحل سه گانه بحران از دیدگاه کارشناسان رسانه و امداد هلال احمر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تطبیقی اثر بخشی برنامه های رادیو و تلویزیون در مراحل سه گانه بحران از دیدگاه کارشناسان رسانه و امداد هلال احمر :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

(دیلاماتر ومایرز ۲۰۰۷ ) انسانها طی فرایند جامعه پذیری ۳، بسیاری از دانش ها، ارزش ها، مهارت ها، انگیزه ها ونقش ها را متناسب با جایگاه و موقعیت خود در گروه یا اجتماع می آموزند و به این ترتیب از بعضی جهات شبیه سایر اعضای جامعه و از نظر برخی ویژگی های دیگر، متفاوت با آنان می شوند. جامعه پذیری از نخستین سال های کودکی آغاز می شود و در سراسر عمر ادامه می یابد تا به این ترتیب، فرد برای ایفای نقش های مؤثر در زندگی شخصی و گروه های اجتماعی در سطوح گوناگون (خانواده، دوستان، قومیت و ملیت) آمادگی کسب کند (رییتزر، ۱۳۷۴ ). رسانه های جمعی به عنوان یکی از عوامل جامعه پذیری، در کنار خانواده، محیط آموزشی و دوستان، نقش مهمی ایفا می کنند (نیومن ۴، ۱۹۹۷) . بیشتر نظریه پردازانی که به تأثیرات ، در رشد و تحول جنبه های گوناگون زندگی رسانه ها معتقد هستند، هویت جمعی و فردی را از اصلی ترین حوزه های تأثیرگذاری رسانه ها ۵ میدانند. از آنجا که هرگونه ارتباط بر ارکان چهارگانه فرستنده گیرنده، پیام و ابزار انتقال پیام استوار بوده است، مطالعات و تحقیقات مرتبط با این حوزه نیز عمدتاً حول این چهار محور شکل گرفته است.از سوی دیگر بحران ها نیز با سه مرحله قبل از بحران و حین بحران و بعد از بحران مواجه هستند که تلفیق این سه مرحله با چهار مرحله عملکرد رسانه ها همراه است. از میان این ارکان، شاید بتوان گیرنده پیام یا مخاطب را مهمترین رکن دانست. چرا که هر گونه ارتباط، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطب صورت می گیرد و لازمه تحقق هر هدفی که از طریق ایجاد، گسترش، تنوع و تکثر رسانه ها در دنیای ما دنبال می شود، برقراری ارتباط با مخاطب است. از این رو شناخت مخاطب لازمه نیل به اهداف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خاصی است که صاحبان و سیاست گذاران رسانه ها در صدد دستیابی به آنها هستند. زیرا مخاطبان امروز انتخاب گونه و گستره وسیع شبکه های رسانه ای، قدرت انتخاب آنان را بالا برده و در چنین شرایطی اعتبار رسانه تا حدود زیادی به میزان رضایت و اقناع مخاطبان وابسته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.