تاثیر بازی درمانی شناختی – رفتاری در اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان پایهی دوم و سوم ابتدایی شهر همدان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازی درمانی شناختی – رفتاری در اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان پایهی دوم و سوم ابتدایی شهر همدان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازی درمانی شناختی – رفتاری در اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان پایهی دوم و سوم ابتدایی شهر همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازی درمانی شناختی – رفتاری در اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان پایهی دوم و سوم ابتدایی شهر همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازی درمانی شناختی – رفتاری در اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان پایهی دوم و سوم ابتدایی شهر همدان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر بازی درمانی شناختی – رفتاری در اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان پایه ی دوم ابتدایی شهر همدان انجام شد. روش مطالعه نیمه تجربی به صورت پیش آزمون- پس آزمون با گروه گواه بود. جامعه ی آماری شامل کلیه ی دانش آموزان نارسا خوان پایه ی دوم و سوم ابتدایی شهر همدان و روش نمونه گیری از نوع تصادفی ساده بود. در چارچوب طرح آزمایشی ۶۰ نفر از دانش آموزان نارسا خوان به صورت جایگزینی تصادفی در دو گروه آزمایش(۳۰ نفر) و گروه کنترل(۳۰نفر) قرار گرفتند. در این پژوهش از پرسشنامه ی NAMA استفاده شد و سپس طرح آزمایشی برای گروه آزمایش طی ده جلسه یک ساعته اجرا شد. پس از اتمام جلسات آموزشی از هر دو گروه پس آزمون به عمل آمد و داده ها با استفاده از spss ویراست ۱۶ و آزمون تحلیل واریانس یک راهه تحلیل شدند. نتایج پژوهش نشان داد که بازی درمانی شناختی رفتاری تاثیر معناداری در اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان در خرده مقیاسهای خواندن کلمات، درک متن، قافیه و حذف آواها داشته است ولی تاثیر معناداری بر خرده مقیاسهای زنجیره ی کلمات، درک کلمات، کلمات بدون معنی،نامیدن تصاویر، نشانه های حروف و نشانه های مقوله نداشته است. بنابراین میتوان گفت که بازی درمانی شناختی – رفتاری در برخی از خرده مقیاسها منجر به اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان پایه ی دوم و سوم ابتدایی شهر همدان شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.