بررسی و تحلیل فرهنگ حمل و نقل شهری با تاکید بر مطالعه مبدا و مقصد سفر (نمونه موردی شهر اشکذر – یزد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و تحلیل فرهنگ حمل و نقل شهری با تاکید بر مطالعه مبدا و مقصد سفر (نمونه موردی شهر اشکذر – یزد) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و تحلیل فرهنگ حمل و نقل شهری با تاکید بر مطالعه مبدا و مقصد سفر (نمونه موردی شهر اشکذر – یزد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تحلیل فرهنگ حمل و نقل شهری با تاکید بر مطالعه مبدا و مقصد سفر (نمونه موردی شهر اشکذر – یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی و تحلیل فرهنگ حمل و نقل شهری با تاکید بر مطالعه مبدا و مقصد سفر (نمونه موردی شهر اشکذر – یزد) :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
حرکت عامل اصلی پویایی زندگی شهری و تداوم بخش کلیه فعالیت ها در سطح شهرها است در نتیجه با توجه به ضرورت موضوع پژوهش حاضر با ماهیت توسعه ای- کاربردی و روش تحقیق پیمایشی و کتابخانه ای به بررسی فرهنگ حمل و نقل شهری از جنبه مطالعات مبدا و مقصد با معیارهای انواع مالکیت ، زمان شروع سفر در مبدا ، زمان پایان سفر در مقصد، نوع وسیله نقلیه جهت سفر و هدف سفر در نمونه موردی شهر اشکذر (صدوق) به بررسی موضوع پرداخته است که نتایج تحقیق نشان داده است: سواری شخصی و پیاده روی به ترتیب با ۲۴/۱۳ و ۲۷/۲۳ درصد بیشترین نوع سفر را به خود اختصاص داده و درصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی و استفاده از دوچرخه چندان چشمگیر نمی باشد و با توجه به اینکه هر سفری بازگشتی را نیز در پی خواهد داشت سفرهای بازگشت به منزل به نیمی از سفرها (۴۲/۶۷%) در شهر اشکذر شامل می شود و در درجه بعدی سفرهای شغلی و دیدار نزدیکان و تحصیلی بیشترین درصد را به خود اختصاص داده اند و در نهایت با توجه به اینکه ۲۵ درصد از نمونه های آماری مورد مطالعه دوچرخه بزرگ را در تملک خود دارند ولی در استفاده از این نوع وسیله کمترین درصد (۱/۰۲%) را دارا می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.