تحلیل ناپایداری ترانشه ای در مسیر قطعه یکم راه آهن اردبیل – میانه با استفاده از آنالیز برگشتی در نرم افزار SLIDE


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل ناپایداری ترانشه ای در مسیر قطعه یکم راه آهن اردبیل – میانه با استفاده از آنالیز برگشتی در نرم افزار SLIDE دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل ناپایداری ترانشه ای در مسیر قطعه یکم راه آهن اردبیل – میانه با استفاده از آنالیز برگشتی در نرم افزار SLIDE  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل ناپایداری ترانشه ای در مسیر قطعه یکم راه آهن اردبیل – میانه با استفاده از آنالیز برگشتی در نرم افزار SLIDE،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل ناپایداری ترانشه ای در مسیر قطعه یکم راه آهن اردبیل – میانه با استفاده از آنالیز برگشتی در نرم افزار SLIDE :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

راه آهن اردبیل میانه یک پروژه ملی است که در مسیر خود با مناطق مختلف، با ویژگیهای توپوگرافی و زمین شناسی متفاوت مواجه است. قطعه – یکم با طول ۲۰ کیلومتر قسمتی از مسیر است که از نزدیکی روستای استور در میانه آغاز شده و تا ایستگاه راهآهن درشهر میانه ادامه دارد. در این قطعه با توجه به توپوگرافی ناحیه ای (کوهها و دره آبراهه ها) تعداد زیادی ترانشه پیش بینی شده است که برخی از آنها مربوط به دهانه های – ورودی و خروجی تونل ها می باشند. پس از حفر ترانشه ای در کیلومتر ۴۸۳ لغزشی در آن رخدادهاست که در این مقاله به تحلیل دلایل این لغزش پرداخته شده است. برای این منظور از آنالیز برگشتی در نرم افزار SLIDE بهره گرفته شده است. برای چسبندگی و زاویه اصطکاک داخلی با در نظر گرفتن شکل گسیختگی اتفاق افتاده و مقایسه آن با نتایج نرمافزار به ترتیب مقادیر Kpa 22 و ۲۶ درجه به دست آمد. برای اطمینان از نتایج بهدست آمده اقدام به انجام چند نمونه آزمایش آزمایشگاهی برای به دست آوردن مقادیر زاویه اصطکاک داخلی و چسبندگی شد که به دلایل مختلف از جمله کم بودن تعداد نمونه های برداشت شده و دستخورده بودن نمونهها و نیز پیچیده بودن ویژگیهای خاک منطقه، دقت لازم حاصل نشد و تصمیم به انجام برداشتهای ژئوفیزیکی گرفته شد تا به وجود احتمالی حفره و زونهای سست پی برد. با توجه به مجموع اطلاعات به دست آمده، شکل هندسی و زاویه شیب مناسب برای پایدار بودن ترانشه تعیین شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.