تاثیر آموزش هوش هیجانی بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با پدران طرح اقماری دبیرستان های مجتمع آموزشی غیر دولتی شهدای ملی حفاری در اهواز


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش هوش هیجانی بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با پدران طرح اقماری دبیرستان های مجتمع آموزشی غیر دولتی شهدای ملی حفاری در اهواز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش هوش هیجانی بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با پدران طرح اقماری دبیرستان های مجتمع آموزشی غیر دولتی شهدای ملی حفاری در اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با پدران طرح اقماری دبیرستان های مجتمع آموزشی غیر دولتی شهدای ملی حفاری در اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش هوش هیجانی بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با پدران طرح اقماری دبیرستان های مجتمع آموزشی غیر دولتی شهدای ملی حفاری در اهواز :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر تاثیر آموزش هوش هیجانی بر اضطراب، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی با پدران طرحاقماری مورد بررسی قرار گرفته است. این پژوهش از نوع نیمه آزمایشی به صورت پیش آزمون ، پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماریدر پژوهش حاضر دانش آموزان دبیرستان های مجتمع آموزشی ملی حفاری اهواز بود. نمونه پژوهش ۳۴ دانش آموز بود که با توجه به نمرهاضطراب یک انحراف معیار بالاتر از میانگین، از بین کلیهی دانش آموزان با پدران طرح اقماری گزینش شدند. سپس این ۳۴ نفر بطور تصادفیبه دو گروه تقسیم و گروه آزمایش و گروه نیز بصورت تصادفی تعیین شدند. ابزار مورد استفاده پرسشنامه اضطراب امتحان اسپیل برگر وخودکارآمدی عمومی GSE بود. سپس ۹ جلسه ۷۵ دقیقه ای آموزش هوش هیجانی برای دانش آموزان گروه آزمایش اجرا گردید. اما گروه کنترل مداخله ای دریافت نکرد. پس از پایان مداخله هر دو گروه به ابزارهای پژوهش پاسخ دادند. داده های حاصل از پژوهش با استفاده ازروش آماری استنباطی، کوواریانس آنکووا (تک متغیری) و مانکووا (چند متغیری) مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل نشان داد آموزشهوش هیجانی باعث کاهش اضطراب امتحان، افزایش خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان گروه آزمایش در مقایسه با گروه کنترلشد. بنابراین، نتایج حاصل نشان می دهد که از آموزش هوش هیجانی می توان برای کاهش اضطراب امتحان، افزایش خودکارآمدی و عملکردتحصیلی دانش آموزان استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.