نقش فناوری اطلاعات در ورود باستان شناسی به محتوای درسی مدارس شهر خرم آباد


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش فناوری اطلاعات در ورود باستان شناسی به محتوای درسی مدارس شهر خرم آباد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش فناوری اطلاعات در ورود باستان شناسی به محتوای درسی مدارس شهر خرم آباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش فناوری اطلاعات در ورود باستان شناسی به محتوای درسی مدارس شهر خرم آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش فناوری اطلاعات در ورود باستان شناسی به محتوای درسی مدارس شهر خرم آباد :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

فناوری اطلاعات نقش عمده ای در پیشرفت علوم مختلف در کشورهای جهان داشته است. در کشورهای در حال توسعه ای مانند ایران، با استفاده از فناوری اطلاعات می توان همپای سایر کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، سبب پیشرفت علوم مختلف شد. امروزه این نقش بویژه در علم باستان شناسی در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته و سبب پیشرفت در تمامی شاخه های باستان شناسی گردیده است. با ورود مباحث مرتبط با باستان شناسی در نظام آموزش و پرورش کشور، با استفاده از فناوری اطلاعات می توان علاوه بر پیشرفت باستان شناسی در آموزش عالی، در نظام آموزشی پیش از مقاطع دانشگاهی نیز شاهد پیشرفت این علم و به-روز شدن هر چه بیشتر آن همگام با توسعه جهانی بود. هوشمندسازی مدارس و استفاده از تکنولوژی های فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، می تواند تاثیر شگرفی در جایگاه باستان شناسی در نظام آموزشی پیش از مقاطع دانشگاهی بگذارد. این پژوهش به بررسی نقش فناوری اطلاعات در ورود مباحث باستان شناسی به مدارس عادی و هوشمند شهر خرم آباد لرستان می پردازد. روش تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته برای دانش آموزان مدارس هوشمند و عادی استفاده شده است. با توجه به جامعه آماری کل دانش آموزان مقطع دبیرستان در شهر خرم آباد که بالغ بر ۲۰۵۸۷ نفر در سه شاخه نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش می باشند، نمونه آماری شامل ۳۸۰ دانش آموز در مقطع دبیرستان (هوشمند و عادی) در نظر گرفته شد که در مجموع ۴۳۰ پرسشنامه توزیع گردید که از داده های ۴۰۰ پرسشنامه برای تجزیه و تحلیل استفاده گردید. نتایج بدست آمده نشان داد که مواد درسی مرتبط با باستان شناسی در مدارس عادی کمتر، و در مدارس هوشمند به دلیل ورود فناوری اطلاعات، این مباحث مورد توجه و جذابیت بیشتری قرار گرفت؛ بویژه با طراحی نرم افزارها و استفاده از فضای مجازی، زمینه برای یادگیری هرچه بیشتر دانش آموزان فراهم گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.