نظام مدیریت دانش مشتری در شرکت بیمه نوین (چارچوب نظری)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نظام مدیریت دانش مشتری در شرکت بیمه نوین (چارچوب نظری) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نظام مدیریت دانش مشتری در شرکت بیمه نوین (چارچوب نظری) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نظام مدیریت دانش مشتری در شرکت بیمه نوین (چارچوب نظری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نظام مدیریت دانش مشتری در شرکت بیمه نوین (چارچوب نظری) :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
مدیریت دانش شامل فعالیت هایی است که برای مدیریت، مبادله، خلق و ارتقای سرمایه های فکری به کار می رود. مدیریت دانش طراحی هوشمندانه فرایندها، ابزار، ساختار و غیره با قصد افزایش، نوسازی، اشتراک یا بهبود استفاده از دانش است که در هر کدام از سه عنصر سرمایه فکری یعنی ساختاری، انسانی و اجتماعی نمایان می شود. این امر به سازمان ها کمک می کند تا اطلاعات و مهارت های مهم را که به عنوان حافظه سازمانی محسوب می شود و به طور معمول به صورت سازماندهی نشده وجود دارند شناسایی، انتخاب، سازماندهی و منتشر نمایند. شرکت های بیمه با توجه به اهمیت سرمایه نیروی انسانی است مورد توجه طنین سازمان ها برای مدیریت دانش هستند. این تحقیق به ارائه پیاده سازی یک مدل مدیریت دانش و شرکت بیمه نوین می پردازد. جذب، مکه سازی، نشر، گسترش، استفاده و ارتقای دانش در شرکت بیمه نوین ارتقای کارآمدی تمامی نیروها در این شرکت می انجامد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.