طراحی نظام جمع سپاری مدیریت دانش مشتری


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی نظام جمع سپاری مدیریت دانش مشتری دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی نظام جمع سپاری مدیریت دانش مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی نظام جمع سپاری مدیریت دانش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی نظام جمع سپاری مدیریت دانش مشتری :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

با توجه به حرکت کسب و کارها به سوی اجتماعی شدن، استفاده از جمع سپاری به کارگیری خرد جمعی کمک خواهد کرد. جمع سپاری به معنای برون سپاری کار، فعالیت و وظیفه ای به یک جمعیت انبوه (شبکه گسترده ای از افراد غیر معین) از طریق یک فراخوان عمومی می باشد. در پژوهش حاضر تلاش می گردد تا با ادغام مفهوم جمع سپاری و مدیریت دانش مشتری به ارائه مدلی جدید بپردازیم. در این پژوهش با مروری بر جمع سپاری و سیستم های مدیریت دانش مشتری تلاش شده تا مدل و در نهایت سیستمی تحت عنوان جمع سپاری مدیریت دانش مشتری ارائه گردد. در این مدل جمع شامل کلیه مشتریان سازمان (بالقوه و بالفعل) همکاران و شرکا و افراد درون سازمان می باشد. مراحل مدل مورد نظر شامل تعریف نیازمندی های دانشی، اکتساب دانش، ارزیابی و پالایش دانش، تسهیم و استفاده از دانش و مالکیت و بهره گیری از دانش می باشد. به منظور اعتبار سنگی مدل از ابزار پرسش نامه استفاده شده است. طبق نتایج به دست آمده جمع می تواند در کلیه مراحل ارائه شده به جز مرحله آخر مشارکت کند. در انتها بر اساس مدل ارائه شده، سیستم اطلاعاتی جمع سپاری مدیریت دانش مشتری طراحی شده و نمودارها و فرم های مربوط به طراحی سیستم ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.