بررسی نقش مدیریت دانش در حفظ و ارتقای برند


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مدیریت دانش در حفظ و ارتقای برند دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت دانش در حفظ و ارتقای برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت دانش در حفظ و ارتقای برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت دانش در حفظ و ارتقای برند :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در طی رقابتی امروز پیشت مدیریت دانشی که از مهم ترین راهکارها در جهت بهبود کسب و کار محسوب می شود. از این رو با گذر اقتصاد از مرحله سنتی به اقتصاد دانشی، نقش دارایی های نامشروع در تولید و ماندگاری محصولات بیش از پیش درک می شود. براد یک از این دارایی های نامأنوس است که ارتباط تنگاتنگی با هویت و موجودیت شرکت ها و سازمان های تجاری دارد. بنابراین موفقیت یک سازمان تجاری که توانایی اش در مدیریت این منبع ارزشمند بستگی دارد. حضور مستمر و پایدار سازمان های تجاری در دنیای تجارت و رقابت امروز، تحت تأثیر حفظ و ارتقای برن می باشد که بهره مندی از مدیریت دانش می تواند کمک شایانی در رسیدن به این هدف ایفا کند. لذا در این پژوهش با توجه به نقش چشمگیر مدیریت دانش در خلق و افزایش ارزش کسب و کار به ارائه یک مدل مفهومی جهت بررسی اثر بخشی مدیریت دانش در حفظ و ارتقای برند می پردازیم. نتایج پژوهش حاکی از آنست که رابطه مثبت و معناداری بین مدیریت برند و مدیریت دانش وجود دارد و مدیریت برند با استفاده از راهکار های مدیریت دانش می تواند راه رسیدن به موفقیت کسب و کار را هموار سازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.