ارزیابی مکانیزم انتقال شایستگی های تولید با رویکرد بهبود عملکرد بازار مورد مطالعه: (گروه خودرو سازی سایپا)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی مکانیزم انتقال شایستگی های تولید با رویکرد بهبود عملکرد بازار مورد مطالعه: (گروه خودرو سازی سایپا) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی مکانیزم انتقال شایستگی های تولید با رویکرد بهبود عملکرد بازار مورد مطالعه: (گروه خودرو سازی سایپا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی مکانیزم انتقال شایستگی های تولید با رویکرد بهبود عملکرد بازار مورد مطالعه: (گروه خودرو سازی سایپا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی مکانیزم انتقال شایستگی های تولید با رویکرد بهبود عملکرد بازار مورد مطالعه: (گروه خودرو سازی سایپا) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

کسب و کارها و سازمان ها امروز بیش از پیش به حفظ مزیت رقابتی خود برای بقا نیازمندند و نظرهای مختلفی نسبت مزیت رقابتی وجود دارد اما فصل مشترک همه آن ها عملکرد بهتر بنگاه نسبت به رقبا و قرار گرفتن آن در یک موقعیت برتر است. یکی از این منظر ها، دیدگاه قابلیت ها و شایستگی های بنگاه به عنوان منبع مزیت رقابتی پایدار مورد تأکید است. در این دیدگاه شایستگی های اصلی به چگونگی هماهنگ کردن مهارت های تولید و یکپارچه کردن جریان های گوناگون فناوری در سازمان گفته می شود در باغ سازمان ها می توانند با شناسایی و رسیدید از شایستگی های اصلی خود و جذب شایستگی های خارجی که حاصل آن ارائه محصولات بی نظیر است، رقابت پذیر باشند تا به مطالعات حوزه شایستگی های اصلی نشان داده اند که چگونه شناسایی و بهره گیری از شایستگی های اصلی سازمان و ایجاد شایستگی های جدید می تواند بر مزیت رقابتی آینده بنگاه، عملکرد بنگاه، موفقیت پایدار در ارائه محصولات جدید، عملکرد فعالیت های کاربران، ایجاد کسب و کار جدید اثر داشته باشند تا به هدف پژوهش ارائه مکانیزم انتقال شایستگی های پولی با رویکرد بهبود عملکرد بازار در گروه خودروسازی سایپا است. روش پژوهش پیمایش و کاربردی است و داده ها با استفاده از پرسش نامه ای که روایی و پایایی آن به اثبات رسیده است گردآوری شده است که جامعه آماری پژوهش کارشناسان و مدیران شرکت خودروسازی سایپا است که ۱۱۰ نفر از آن ها انتخاب از نرم افزارهای spss و pls برای تحلیل داده ها استفاده گردید. یافته های پژوهش، نشانگر اثبات فرضیات پژوهش و ارائه الگوی بومی در زمینه انتقال شایستگی های تولید متناسب با صنعت خودروسازی ایران است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.