ارائه مدلی برای ارزیابی وضعیت فعالیت های مدیریت دانش در شرکت های با فناوری نوین وابسته به صنایع هوایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی برای ارزیابی وضعیت فعالیت های مدیریت دانش در شرکت های با فناوری نوین وابسته به صنایع هوایی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی برای ارزیابی وضعیت فعالیت های مدیریت دانش در شرکت های با فناوری نوین وابسته به صنایع هوایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی برای ارزیابی وضعیت فعالیت های مدیریت دانش در شرکت های با فناوری نوین وابسته به صنایع هوایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی برای ارزیابی وضعیت فعالیت های مدیریت دانش در شرکت های با فناوری نوین وابسته به صنایع هوایی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

با توجه به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه و ضرورت حمل و نقل هوایی و اهمیت مدیریت دانش و حفاظت از دانش در این حوزه، بررسی وضعیت تجارب و پروژه های مدیریت دانش صنایع هوایی حایز اهمیت می باشد. در این پژوهش از پرسش نامه مربوط به مطالعات نوکو در سال ۲۰۱۴ که دارای ابعاد اصلی بهترین عملکرد، اجتماعات یادگیری، درس ها یا مفت شده، بلوغ مدیریت دانش، بهره برد و با توجه به اطلاعاتی که شرکت نوکو جمع آوری نموده به عنوان الگو استفاده کرده و باد انجام مقایسه وضع موجود و وضع مطلوب به بررسی وضعیت شرکت های مرتبط با صنایع هوایی پرداخته شده است. به منظور بررسی روایی پرسش نامه از نظرات خبرگان استفاده شده و جهت سنجش پایایی پرسش نامه از ضریب آلفا کرونباخ استفاده گردید که پایایی کل ۰.۸۹ برآورد گردیده است. با استفاده از روش نمونه گیری طبقه بندی تعداد ۱۰۴ شرکت هواپیمایی در ۲۲ منطقه تهران انتخاب شدند . به منظور بررسی ارتباط بین گویه ها و بار عاملی هر گویه از مدل معادله ساختاری در سه بخش با ۱۰ گویه که شامل بخش اول (فرایند مدیریت دانش، تکنولوژی، نحوه هدایت و اجرا، تیم مدیریت دانش، نقاط تمرکز) بخش دوم (بهترین عملکرد، اجتماعات یادگیری، درس های آموخته شده) بخش سوم (علوم مدیریت دانش (میزان و سال های بهره مندی از مدیریت دانش)) استفاده شده است که بار عاملی بخش دوم در بخش سوم بیشتر بوده و در بین گویه های بخش دوم، درس های آموخته از بار عاملی بیشتری برخوردار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.