مطالعه رابطه مصرف رسانه های مدرن ارتباطی (موبایل و اینترنت) با سبک زندگی جوانان ۱۸-۲۹ ساله شهر شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مطالعه رابطه مصرف رسانه های مدرن ارتباطی (موبایل و اینترنت) با سبک زندگی جوانان ۱۸-۲۹ ساله شهر شیراز دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مطالعه رابطه مصرف رسانه های مدرن ارتباطی (موبایل و اینترنت) با سبک زندگی جوانان ۱۸-۲۹ ساله شهر شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه رابطه مصرف رسانه های مدرن ارتباطی (موبایل و اینترنت) با سبک زندگی جوانان ۱۸-۲۹ ساله شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مطالعه رابطه مصرف رسانه های مدرن ارتباطی (موبایل و اینترنت) با سبک زندگی جوانان ۱۸-۲۹ ساله شهر شیراز :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
سبک زندگی وابسته به انتخاب و انتخاب نیز وابسته به اطلاعات است. اطلاعات محصول فرایند ارتباطاتاست. ارتباط میان فردی و یا رسانه ای است. رسانه ای شدن فرایندی است که تأثیرات آن بیشتر از همهفرایند های دیگر بوده و این تأثیر همچنان زندگی اجتماعی و خاصه سبک زندگی را در سطح وسیعیدگرگون می کند. هدف این پژوهش مطالعه رابطه مصرف رسانه های مدرن ارتباطی (موبایل و اینترنت) باسبک زندگی جوانان ۱۸-۲۹ ساله شهر شیراز است .نمونه مورد مطالعه ۴۰۲ نفر می باشد و تحقیق با روش پیمایش صورت گرفته است. نتایج حاکی از این است که سن کم، تحصیلات بالاتر، درآمد بالاتر و شهرنشینیگرایش به سبک زندگی مدرن را تشدید می کند. رابطه سبک زندگی مدرن و استفاده از موبایل فرضیه ایبد ک در این تحقیق تایید شد. همچنین میانگین نمره سبک زندگی در بین جوانان نشانگر دوری نسبی ازسبک زندگی سنتی و گرایش نسبی به سبک زندگی مدرن است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.