پیش بینی رفتار بازیکن جهت تصمیم گیری نحوه انجام اقدامات توسط عامل های هوشمند هوش مصنوعی، با استفاده از اجرای دو تکنیک الگوریتم N-grams و مدلسازی بازیکن در بازی های رایانه ای


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی رفتار بازیکن جهت تصمیم گیری نحوه انجام اقدامات توسط عامل های هوشمند هوش مصنوعی، با استفاده از اجرای دو تکنیک الگوریتم N-grams و مدلسازی بازیکن در بازی های رایانه ای دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی رفتار بازیکن جهت تصمیم گیری نحوه انجام اقدامات توسط عامل های هوشمند هوش مصنوعی، با استفاده از اجرای دو تکنیک الگوریتم N-grams و مدلسازی بازیکن در بازی های رایانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی رفتار بازیکن جهت تصمیم گیری نحوه انجام اقدامات توسط عامل های هوشمند هوش مصنوعی، با استفاده از اجرای دو تکنیک الگوریتم N-grams و مدلسازی بازیکن در بازی های رایانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی رفتار بازیکن جهت تصمیم گیری نحوه انجام اقدامات توسط عامل های هوشمند هوش مصنوعی، با استفاده از اجرای دو تکنیک الگوریتم N-grams و مدلسازی بازیکن در بازی های رایانه ای :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

استفاده از هوش مصنوعی یک بازی که قادر به پیش بینی رفتار یا استراتژی بازیکن یا بازیکنان را فراهم می کند که اینبازیکن تجربه بازی هایی با ویژگی های منحصر به فردی را می گذراند، به دلیل آنکه هوش مصنوعی سازگار با ویژگی هایمنحصر به فرد بازیکن در بازی رایانه ای است. این موضوع را می توان جهت حمایت و یا به چالش کشیدن بازیکن بسته بهشرایط و طراحی بازی استفاده نمود.در این مقاله دو تکنیک یا روش، که پیش بینی رفتار بازیکن را در درجه خاصی ممکنمی سازد، بیشتر مورد بحث قرار گرفته و نحوه استفاده از هوش مصنوعی در بازی های رایانه ای به منظور حل مشکلاتمتداول و مشترک بازی ها و ارائه ویژگی هایی از بازی پرداخته می شود. به ویژه تصمیم گیری و پیش بینی رفتار شخصیتمستقل از بازیکن یا همان بازیکنی که توسط هوش مصنوعی کنترل و اداره می شود،یک مسیر راه گشا مورد بررسی قرار میگیرد. به منظور ارائه راه حل این مشکلات و ویژگی های خاصی از بازی های رایانه ای به سراغ دو تکنیک از هوش مصنوعیرفته، و هم چنین نقاط ضعف و قوت این دو تکنیک مورد بحث قرار می گیرد. این دو تکنیک عبارتند از : الگوریتم N-gramsو مدلسازی بازیکن. هم چنین سعی شده است مفاهیم وکاربردهای ابتدایی هوش مصنوعی در بازی های رایانه ای شرح داده شود، یکی از اهداف مهم این مقاله شناخت کلی از نحوه برنامه سازی بازی می باشد و در آخر در قسمت پیشنهادبرای کارهای آینده نحوه بهبود دو تکنیک اصلی مورد بحث در مقاله، ارائه داده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.