عوامل مؤثر بر پذیرش بازاریابی موبایلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل مؤثر بر پذیرش بازاریابی موبایلی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل مؤثر بر پذیرش بازاریابی موبایلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل مؤثر بر پذیرش بازاریابی موبایلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل مؤثر بر پذیرش بازاریابی موبایلی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

تبلیغات موبایلی به سرعت توسعه پیدا کرده است و انواع مختلف آن پدیدار شده اند. شرکت ها می توانند مخاطبانی خاص رامورد هدف قرار دهند و دسترسی دائم به مصرف کنندگان برای آن ها مقدور است چرا که افراد موبایل را همانند کیف پولدائماً به همراه دارند. علیرغم مزایای آن تبلیغات موبایلی موانع زیادی هم پیش رو دارد، از این چالش ها و مواتعی که پیشروی آن قرار دارد می توان به حق و حقوق مصرف کنندگان در مورد وارد شدن به حوزه خصوصیشان نام برد، چون موبایلحوزه خصوصی افراد است و در این زمینه باید دقت کرد. جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز این تحقیق علاوه بر مطالعهکتب و مقالات مرتبط در این زمینه، داده های جمع آوری شده از ۳۸۰ پرسشنامه که به طور تصادفی در بین جامعه آماریتوزیع شده بودند، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. جهت سنجش متغیرها در این پرسشنامه از طیف لیکرت ۵ گزینه ایاستفاده شد و جهت تجزیه و تحلیل داده ها از همبستگی پیرسون و رگرسیون به کمک نرم افزارهای SPSS و Smart PLSاستفاده گردید. پژوهش ما به بررسی مفاهیم تئوری و عملی مربوط به پذیرش بازاریابی تلفن همراه در میان مصرف کنندگانجوانان پرداخته است. یافته های گزارش شده در اینجا نقش دو عامل از جمله علاقه شخصی و پذیرش ریسک را در پذیرششیوه های بازاریابی تلفن همراه نشان داده است و مدل پیشنهادی ما بر نقش فعالیت های تلفن همراه مربوط به بازاریابی وفعالیت های موبایلی مبتنی بر ارزش به عنوان واسطه ارتباط بین این عوامل و پذیرش بازاریابی تلفن همراه تأکید دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.