جایگاه مدیریت بازارگرایی بر هوشمندی رقابتی مدیران در باشگاه های بدنسازی استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه مدیریت بازارگرایی بر هوشمندی رقابتی مدیران در باشگاه های بدنسازی استان تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه مدیریت بازارگرایی بر هوشمندی رقابتی مدیران در باشگاه های بدنسازی استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه مدیریت بازارگرایی بر هوشمندی رقابتی مدیران در باشگاه های بدنسازی استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه مدیریت بازارگرایی بر هوشمندی رقابتی مدیران در باشگاه های بدنسازی استان تهران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه توجه به مشتری یکی از اصول مدیرت بازار است استفاده از این روش به هوشمندی رقابتی مدیران کمک شایانیمی کند . بازارگرایی شامل مجموعه ای از باورها و اعتقادات است که مشتریان را در مرکز توجه قرار می دهد تاسودآوری بلندمدت شرکت را فراهم سازد. هوشمندیرقابتی سازوکاری است که مدیران را توانمند می کند که درککنند، رقبا چه می توانند انجام دهند و قصد انجام چه اقدامی را دارند و چه زمان و مکانی برنامه هایشان را اجراییخواهندنمود این تحقیق روی ۱۵۰ نفر از باشگاه دارران و مربیان استان تهران صورت گرفته است تا نقش مدیریتبازارگرایی را بر هوشمندی رقابتی مدیران تبیین کند نتایج نشان داد که بازارگرایی نقش مثبتی بر روی هوشمندیرقابتی مدیران ایفا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.