تبیین مولفه های فرهنگی در برندسازی پایدار مقاصد گردشگری معنوی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین مولفه های فرهنگی در برندسازی پایدار مقاصد گردشگری معنوی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین مولفه های فرهنگی در برندسازی پایدار مقاصد گردشگری معنوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین مولفه های فرهنگی در برندسازی پایدار مقاصد گردشگری معنوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین مولفه های فرهنگی در برندسازی پایدار مقاصد گردشگری معنوی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

نفوذ عمیق معنویت در فرهنگ عصر جدید، رویکردی نوین در حوزه گردشگری ایجاد کرده که گردشگری معنوی نامیده می شود و همپوشانی بالایی با گردشگری دینی دارد. در این چارچوب، انسان جزیی از یک کل در نظر گرفته می شود که با انگیزه آرامش درون و پالایش روحی خود به مقاصد معنوی سفر می کند. مقاصد معنوی و دینی بین افراد و جوامع ارتباط برقرار می کنند و این مقاصد را نمی توان بدون ابعاد اجتماعی و فرهنگی آن ها در نظر گرفت. مولفه های فرهنگی در ترسیم چهره ی مقاصد گردشگری معنوی و ترویج آن نقش مهمی دارند. مقاصد معنوی عموماً با تجربه ی انسان ها و داستان هایی که مردم از آن ها تعریف می کنند، معنا می یابند و از سایر مکان ها متمایز می شوند. شخصیت سازی و پر آوازه کردن مقاصد گردشگری معنوی در راستای توسعه اقتصادی، رفاه اجتماعی و پایداری فرهنگی، نیازمند برندسازی مقصد با در نظر گرفتن ابعاد پایداری برند است. این نوع برندسازی به مفهوم خارج کردن مقصد از شرایط عادی و وارد کردن آن به شرایط منحصر به فرد و ویژه به کمک مولفه های فرهنگی مقصد با هدف تقویت جایگاه ذهنی و توسعه مکان مورد نظر است. پیش فرض ها و مولفه های فرهنگی به عنوان مهمترین ابزار برندسازی مقاصد پردشگری معنوی اطلاق شده و بدون در نظر گرفتن آن ها مقاصد گردشگری معنوی، پایایی و پویای لازم را نداشته و برنامه ریزان و مدیران را دچار مشکلات جدی خواهد نمود. این مقاله در پی شناخت مولفه های فرهنگی و تبیین چگونگی تأثیر آن ها در برندسازی مقاصد گردشگری معنوی به منظور توسعه پایدار این رویکرد نوظهور در حوزه گردشگری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.