شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار فرهنگی بر بازاریابی و فروش منطقه ای با رویکرد تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره AHP وSAW ،TOPSIS


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار فرهنگی بر بازاریابی و فروش منطقه ای با رویکرد تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره AHP وSAW ،TOPSIS دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار فرهنگی بر بازاریابی و فروش منطقه ای با رویکرد تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره AHP وSAW ،TOPSIS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار فرهنگی بر بازاریابی و فروش منطقه ای با رویکرد تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره AHP وSAW ،TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار فرهنگی بر بازاریابی و فروش منطقه ای با رویکرد تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره AHP وSAW ،TOPSIS :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تولید و بازاریابی بر اساس ویژگیهای فرهنگی جامعه به علت اثربخش بودن آن بر سطح عملکرد و توفیق سازمان در حصول عایدی، به عنوان یک هدف استراتژیک سازمانی بیش از پیش در صنایع مورد توجه قرار گرفتهاست. بر این اساس تولید بر مبنای خواست و دیدگاه فرهنگی مشتریان، توانسته به نوعی زمینه ساز موفقیت و غلبه بر رقبا در بازار رقابت و معلل رشد و اقبال مشتریان از محصولات ارائه شده شود. از اینرو، این مقاله تلاشمی نماید تا با بررسی میدانی از موضوع شناخت فرهنگ ها برای تولید کنندگان و یا شرکت های بازاریابی استفاده نموده و نتایج آن را در افزایش فروش منطقه ای به کار ببندد. همچنین برای تایید نتایج حاصله و دقت در آنها ازمورد مطالعاتی شرکت های تولید کننده پوشاک در کشور بهره برده است. بر این اساس خروجی های این مقاله میزان درک فرهنگی و درک سازمانی در شرکت های تولید کننده پوشاک به طور نسبی مشخص گردیده است و تاثیری ابعاد آن بر عملکرد فروش در این شرکت ها ارزیابی شده است. همچنین عوامل و شاخص های موثر شناخته شده به کمک رویکرد تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیارهSAW ،TOPSIS ،AHP اولویت بندی و وزن دهی شدهاند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.