چارچوب رتبه بندی عوامل تعیین کننده موقعیت رقابتی و ارائه یک موقعیت رقابتی در فضای خدمات مالی با استفاده منسجم بهبود کیفیت از تکنیک TOPSIS استان گلستان مطالعه موردی بانک ملت


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چارچوب رتبه بندی عوامل تعیین کننده موقعیت رقابتی و ارائه یک موقعیت رقابتی در فضای خدمات مالی با استفاده منسجم بهبود کیفیت از تکنیک TOPSIS استان گلستان مطالعه موردی بانک ملت دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چارچوب رتبه بندی عوامل تعیین کننده موقعیت رقابتی و ارائه یک موقعیت رقابتی در فضای خدمات مالی با استفاده منسجم بهبود کیفیت از تکنیک TOPSIS استان گلستان مطالعه موردی بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چارچوب رتبه بندی عوامل تعیین کننده موقعیت رقابتی و ارائه یک موقعیت رقابتی در فضای خدمات مالی با استفاده منسجم بهبود کیفیت از تکنیک TOPSIS استان گلستان مطالعه موردی بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چارچوب رتبه بندی عوامل تعیین کننده موقعیت رقابتی و ارائه یک موقعیت رقابتی در فضای خدمات مالی با استفاده منسجم بهبود کیفیت از تکنیک TOPSIS استان گلستان مطالعه موردی بانک ملت :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه حفظ جایگاه رقابتی و انتخاب استراتژیهای رقابتی موثر که آنرا نسبت به سایر رقبا متمایز سازد بعنوان موضوعی حیاتی برای خدمات مالی بانکی به شمار می رود رقابت شدید، بدنبال افزایش فزاینده محصولات و خدمات ارایه شده بهمشتریان، مستلزم این است که بانک ها از خط مشی های موثر و اثربخش بمنظور افزایش رضایت مشتریان، استفاده نمایند. هدف این تحقیق، پیشنهاد یک چهارچوب فرایندی، سلسله مراتبی،کیفی و تحلیلی، بمنظور بهبود کیفیت و موقعیترقابتی در بخش خدمات مالی است. قابلیت کاربرد این مدل، از طریق یک مطالعه موردی، نشان داده میشود. این مقاله با توجه به اهمیت موضوع در صدد است با درک اهمیت شناخت صنعت بانکداری در اقتصاد ایران ، یک چارچوب منسجم فرایندی سلسله مراتبی کیفی و تحلیلی به منظور بهبود کیفیت و موقعیت رقابتی در بخش خدمات مالی بانک ملت استانگلستان ارائه دهد . بدین منظور با توجه به اهمیت موضوع ابتدا معیارهای جایگاه رقابتی با استفاده از ادبیات موضوع و با کمک کارشناسان خبره شناسایی شده و در نهایت با استفاده از تکنیکTOPSIS وزن دهی و اولویت بندی شده اند .یافته های این تحقیق نشان می دهند ،که معیار اعطای تسهیلات مهمترین گزینه، در بانک ملت شناسائی شده و بعد ازآن کارتهای اعتباری، حسابهای مدت دار ، حسابهای پس انداز و سرمایه گذاری مشترک در رتبه دوم تاپنجم قرارداشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.