بررسی رابطه بین دانش مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری درشعبات بانک پارسیان حوزه ۵۶ ( استان های گلستان، مازندران، سمنان)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین دانش مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری درشعبات بانک پارسیان حوزه ۵۶ ( استان های گلستان، مازندران، سمنان) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین دانش مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری درشعبات بانک پارسیان حوزه ۵۶ ( استان های گلستان، مازندران، سمنان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین دانش مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری درشعبات بانک پارسیان حوزه ۵۶ ( استان های گلستان، مازندران، سمنان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین دانش مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری درشعبات بانک پارسیان حوزه ۵۶ ( استان های گلستان، مازندران، سمنان) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی و شناسایی ارتباط بین دانش مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری درشعبات بانک پارسیان حوزه ۵۶ میباشد. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری این پژوهشکارکنان بانک پارسیان حوزه ۵۶ است که ۲۰۰ نفر می باشند. با توجه به حجم جامعه ی آماری و استناد به جدول مورگان، حجم نمونه ۱۲۷ نفر تعیین می گردد، اما به دلیل احتمالی معتبر نبودن تمام پرسشنامه ها، حجم نمونه ۱۴۰ نفر در نظر گرفته شده است و روش نمونه گیری طبقه ای می باشد. ابزار اندازه گیری شامل پرسشنامه بوده که برای اندازه گیری متغیرهای تحقیق (دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری) از پرسشنامه تسنگ و وو۲۰۱۴ ) استفاده شده است. پرسشنامههای بکار رفته در این پژوهش استاندارد بوده و از روایی بالایی برخوردار ) است پایایی آن نیز طبق آلفای کرونباخ برای دانش مشتری ۰,۹۶ و برای متغیر مدیریت ارتباط با مشتری ۰,۹۸بدست آمده. برای تجزیه وتحلیل دادهها از نرم افزارSPSS, Excel استفاده شده که به بررسی فرضیات تحقیق با استفاده از آزمون های همبستگی و رگرسیون پرداخته یافتههای آزمون نشان داد بین دانش مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری درشعبات بانک پارسیان حوزه ۵۶ رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.