ارزشیابی نقش ارتباطات میان فردی بر رضایت مشتریان از دیدگاه آنان در شعب بانک سپه شهر یزد


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی نقش ارتباطات میان فردی بر رضایت مشتریان از دیدگاه آنان در شعب بانک سپه شهر یزد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی نقش ارتباطات میان فردی بر رضایت مشتریان از دیدگاه آنان در شعب بانک سپه شهر یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی نقش ارتباطات میان فردی بر رضایت مشتریان از دیدگاه آنان در شعب بانک سپه شهر یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی نقش ارتباطات میان فردی بر رضایت مشتریان از دیدگاه آنان در شعب بانک سپه شهر یزد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه، ما در دنیایی زندگی می کنیم که خواسته های مشتریان از بازرگانان، شرکت ها و سازمان ها (تولیدی، خدماتی و غیره) بیشتر از هر دوره دیگری است. هیچ کسب و کاری- اعم از تولیدی، خدماتی و غیره نمی تواند بدون مشتریان راضی و خرسند پایدار و موفق به راه خود ادامه دهد مگر اینکه یک بنگاه انحصاری دولتی باشد. مهم تر اینکه، خواست ها، انتظارات و توقعات مصرف کنندگان روز به روز فزونی یافته و این روند با رشد روزافزون همراه خواهد بود. بنابراین شرکت ها (تولیدی، بازرگانی و غیره) ملزم هستند به دنبال راهکارهایی باشند که فراتر از خواست ها، انتظارات و توقعات مصرف کنندگان است، بر این اساس وفاداری و اعتماد به شرکت (یعنی به کالاها، خدمات و غیره) بر پایه رابطه بلندمدت سودمند و دوجانبه (بین تولیدکننده و مصرف کننده) باید جایگزین مفهوم و هدف راضی نگه داشتن مشتریان بشود. شفاف شدن بیش از پیش بازار و جهانی شدن رقابت جلب و حفظ مشتری را برای بیشتر شرکت ها بسیار دشوار کرده است.در این تحقیق به ارزشیابی نقش ارتباطات میان فردی بر رضایت مشتریان از دیدگاه آنان در شعب بانک سپه شهر یزد پرداخته شده است. روش آماری استفاده شده روش همبستگی پیرسون می باشد. جامعه آماری مورد استفاده مشتریان شعب بانک سپه استان یزد می باشد.نرم افزار مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل آماری نرم افزار spss می باشد. نتایج به دست آمده نشان می دهد بین ارتباط کلامی،ارتباط غیر کلامی ،کیفیت خدمات کارکنان و رضایت مشتریان شعب بانک سپه معنی دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.