رابطه بین بازاریابی و تبلیغات دیداری با پذیرش دانشجو در دانشگاه های غیر انتفاعی، مطالعه موردی:دانشگاه های غیر انتفاعی چالوس و نوشهر


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین بازاریابی و تبلیغات دیداری با پذیرش دانشجو در دانشگاه های غیر انتفاعی، مطالعه موردی:دانشگاه های غیر انتفاعی چالوس و نوشهر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین بازاریابی و تبلیغات دیداری با پذیرش دانشجو در دانشگاه های غیر انتفاعی، مطالعه موردی:دانشگاه های غیر انتفاعی چالوس و نوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین بازاریابی و تبلیغات دیداری با پذیرش دانشجو در دانشگاه های غیر انتفاعی، مطالعه موردی:دانشگاه های غیر انتفاعی چالوس و نوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین بازاریابی و تبلیغات دیداری با پذیرش دانشجو در دانشگاه های غیر انتفاعی، مطالعه موردی:دانشگاه های غیر انتفاعی چالوس و نوشهر :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در این پژوهش به دنبال بررسی رابطه بین بازاریابی و تبلیغات دیداری با پذیرش دانشجو در دانشگاه های غیر انتفاعی کشور می باشد)مطالعه موردی دانشگاه های غیر انتفاعی چالوس و نوشهر(. جامعه مورد مطالعه در این مقاله دانشجویان در حال تحصیل دردانشگاه های غیر انتفاعی که تعداد آنها بالغ بر ۵۰۰۰ نفر و نمونه مورد مطالعه با استفاده از جدول مورگان شامل ۳۵۷ نفر می باشد که از پرسشنامه محقق ساخته که روایی آن از طریق کارشناسان و خبرگان متخصص، گویه های مورد مطالعه مورد بررسی قرار گرفته تایید شده است و نیز پایایی آن ۸۷ % بدست آمده است. پرسش نامه از طریق آزمون های آماری توصیفی و استنباطی)آزمونگلموگروف-اسمیرنوف و آزمون دو جمله ای( استفاده شده و در نتیجه مقاله حاضر نشان دهنده این مساله می باشد که تبلیغات و بازاریابی تبلیغات دیداری امری موثر و مثبت در میزان پذیرش دانشجو می باشد. تبلیغات در بعد تبلیغات دیداری باپذیرش دانشجو رابطه مستقیم دارد که با توجه به آزمون دو جمله ای دارای تاثیر ۷۹ % می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.