نقش سرمایه گذاری در سرمایه ی اجتماعی بر اعتماد و تعهد کارکنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش سرمایه گذاری در سرمایه ی اجتماعی بر اعتماد و تعهد کارکنان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش سرمایه گذاری در سرمایه ی اجتماعی بر اعتماد و تعهد کارکنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش سرمایه گذاری در سرمایه ی اجتماعی بر اعتماد و تعهد کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش سرمایه گذاری در سرمایه ی اجتماعی بر اعتماد و تعهد کارکنان :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر سرمایه گذاری های سازمانی در سرمایه ی اجتماعی بر رفتار کارکنان با تأکید بر مؤلفه های اعتماد و تعهد است. پژوهش حاضر از نظر هدف پژوهش کاربردی می باشد. این پژوهش از نظر منطق اجرای پژوهش از نوع قیاسی، از نظر زمان انجام پژوهش مقطعی و از نظر نحوه ی اجرای پژوهش کیفی، از نظر نوع داده ها توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعه هدف این پژوهش، کارکنان دادگستری کل استان کرمانشاه هستند، که از روش نمونه گیری تصافی ساده با استفاده از فرم ل کوکران ۱۲۷ نفر انتخاب شده است. یافته های پژوهش نشان داد که؛ سرمایه گذاری های سازمانی در سرمایه ی اجتماعی بر تعهد کارکنان تأثیر مثبت و معناداری دارد. سرمایه گذاری های سازمانی در سرمایه ی اجتماعی بر تعهد کارکنان به کیفیت خدمات تأثیر مثبت و معناداری دارد. سرمایه گذاری های سازمانی در سرمایه ی اجتماعی بر عملکرد شغلی کارکنان تأثیر مثبت و معناداری دارد. سرمایه گذاری های سازمانی در سرمایه ی اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان تأثیر مثبت و معناداری دارد. تعهد کارکنان بر عملکرد شغلی آنها تأثیر مثبت و معناداری دارد. تعهد کارکنان بر رفتار شهروندی سازمانی آنها تأثیر مثبت و معناداری دارد. تعهد کارکنان به کیفیت خدمات بر عملکرد شغلی آنها تأثیر مثبت و معناداری دارد. تعهد کارکنان به کیفیت خدمات بر رفتار شهروندی سازمانی آنها تأثیر مثبت و معناداری دارد. نتایج پژوهش نشان داد که سرمایه گذاری های سازمانی، تسخیر گرایشات سازمانی در جهت نو آوری و در پاسخ به تغییرات محیطی است که این پاسخ ها می تواند به شکل محصول، خدمت، فرایند، تکنولوژی، رفتار، بازار و سیستم های کسب و کار باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.