بررسی رابطه ی بین آموزش پژوهش محور با افزایش روحیه کار آفرینی از دیدگاه متخصصان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه ی بین آموزش پژوهش محور با افزایش روحیه کار آفرینی از دیدگاه متخصصان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه ی بین آموزش پژوهش محور با افزایش روحیه کار آفرینی از دیدگاه متخصصان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی بین آموزش پژوهش محور با افزایش روحیه کار آفرینی از دیدگاه متخصصان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه ی بین آموزش پژوهش محور با افزایش روحیه کار آفرینی از دیدگاه متخصصان :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
نظام های آموزشی به فراخور تغییرات سریع، نیازمند باز مهندسی و باز تعریف در ساختار خود می باشند تا به موازات نیاز روز گام بردارند و منعطف و ساختارمند گردند.از روش آموزشی پژوهش محور ، مى توان براى فائق آمدن بر فاصله موجود میان حوز ه هاى آموزش و پژوهش استفاده کرد و با مأنوس کردن دانشجویان با پژوهش در زندگى و فعالیت هاى روزمره، پرورش استعدادهاى خلاق آن ها را در تولید علم و مشارکت در توسعه کارآفرینی کشور شکوفا کرد. رویارویی با این شرایط، نیازمند توسعه کارآفرینی در دانشگاه ها و توجه به امر کارآفرینی دانشگاهی می باشد. هنگامی که روحیه ی کارآفرینی افراد افزایش یابد باعث ایجاد شغل و همچنین شناسایی فرصت ها، گرد آوری منابع مختلف برای تولید سرمایه می باشد. لذا این تحقیق در صدد است رابطه ی بین آموزش پژوهش محور با افزایش روحیه کار آفرینی از دیدگاه متخصصان را مورد بررسی علمی قرار داده تا برخی علل کاستی های موجود روشن شود. در ابتدا با بهره گیری از دیدگاه صاحب نظران ، کارشناسان امور و نتایج تحقیقات قبلی ، مدل مفهومی پژوهش طراحی و سپس با تهیه پرسشنامه روایی وپایایی آن مورد ارزیابی قرار گرفت با توجه به اینکه جامعه آماری این تحقیق اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بود، پرسشنامه ها بین اعضاء توزیع گردید (n=108). روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش روش تحقیق توصیفی و همبستگی بوده و برای تجزیه و تحلیل داده های حاصله از نرم افزار spss استفاده شده است. با توجه به اینکه آزمون فرضیه ها سطح معنی داری ( sig-0.00 ) برای دامنه کمتر از ۰/۰۵ بدست آمده است فرضیه ها مورد تایید قرار گرفته و نتایج حاصله نشان می دهد که در بین عناصر پژوهشی و اداری و آموزشی و فرهنگی بیشترین تأثیر را عنصر آموزشی در افزایش روحیه کارآفرینی ایجاد می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.