بررسی رابطه سبک های مدیریت تعارض ( اجتناب، سازش، مصالحه ) با تاب آوری در مدیران آموزشی دبیرستان های دوره اول شهر کرمانشاه با توجه به جنسیت در سال تحصیلی ۹۴-۹۵


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه سبک های مدیریت تعارض ( اجتناب، سازش، مصالحه ) با تاب آوری در مدیران آموزشی دبیرستان های دوره اول شهر کرمانشاه با توجه به جنسیت در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه سبک های مدیریت تعارض ( اجتناب، سازش، مصالحه ) با تاب آوری در مدیران آموزشی دبیرستان های دوره اول شهر کرمانشاه با توجه به جنسیت در سال تحصیلی ۹۴-۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سبک های مدیریت تعارض ( اجتناب، سازش، مصالحه ) با تاب آوری در مدیران آموزشی دبیرستان های دوره اول شهر کرمانشاه با توجه به جنسیت در سال تحصیلی ۹۴-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه سبک های مدیریت تعارض ( اجتناب، سازش، مصالحه ) با تاب آوری در مدیران آموزشی دبیرستان های دوره اول شهر کرمانشاه با توجه به جنسیت در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی ارتباط سبک های مدیریت تعارض ( اجتناب، سازش، مصالحه ) با تاب آوری در مدیران آموزشی می باشد. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و نوع آن همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل ۱۷۹ نفر از مدیران آموزشی دبیرستان های دوره اول شهر کرمانشاه ( در سه ناحیه آموزشی ) است که در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ مشغول به کار می باشند که نمونه ای به حجم ۱۱۸ نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای سهمیه ای انتخاب شدند. به منظور جمع آوری داده ها، از پرسشنامه ویژگی های دموگرافیک، پرسشنامه تاب آوری کونور و دیویدسون (۲۰۰۳) و پرسشنامه سبک مدیریت تعارض استیفن پی.رابینز (۱۹۹۱) استفاده شده است. داده ها به کمک نرم افزار SPSS22 و آمار توصیفی و استنباطی ( ضریب همبستگی پیرسون و ضریب رگرسیون چند متغیره و آزمون های T مستقل ) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که بین سبک اجتناب مدیریت تعارض با تاب آوری مدیران آموزشی رابطه معکوس و بین سبک مصالحه و سازش مدیریت تعارض با تاب آوری مدیران آموزشی رابطه مثبت وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.