کایزن به مثابه بهبود مستمر و مزیت رقابتی سازمان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کایزن به مثابه بهبود مستمر و مزیت رقابتی سازمان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کایزن به مثابه بهبود مستمر و مزیت رقابتی سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کایزن به مثابه بهبود مستمر و مزیت رقابتی سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کایزن به مثابه بهبود مستمر و مزیت رقابتی سازمان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تغییر در عوامل اقتصادی وشرایط رقابتی باعث تغییر وتحول در نگرشها ونظریات مدیران وتلاش آنها در بکارگیری روشهای مختلف جهت افزایش کیفیت کالا وخدمات به منظور حفظ وتوسعه بازار شده است. کایزن در واقع یکراهبرد برای دستیابی مداوم به افزایش بهره وری و کیفیت در سازمان است.در واقع این نظریه پایانی را برای ارتقاء کیفیت قائل نمی شود ودستیابی به کیفیت بهتر را در بهرهگیری از روشهای افزایش بهره وری دنبال می کند . کایزنیک نگرش مدیریت ژاپن جهت بهره وری افزون تر و پیشبرد امورسازمانی در کشور ژاپن است که امروزه در سایر نقاط دنیا به ویژه در سازمانهای صنعتی نیز مورد توجه قرار گرفتهاست. براساس مطالعات انجام شده یکی از دلایل مهم موفقیت اقتصاد ژاپن مربوط به فلسفه کایزن درسبک مدیریت آنها است.کایزن به مفهوم بهسازی مستمر بر سهبعد استوار است :بالا بردن کیفیت محصولات وخدمات ،به صفر رساندن ضایعات و تامین رضایت مشتری ازطریق مدیریت مشارکتی بر اساس پیشنهادات کارکنان در قالب گروههای کنترل کیفی. در این مقاله سعی شده است به طورخلاصه با تعریف وبیان فلسفه و تاریخچه مفهوم کایزن وتوضیح مفاهیم مرتبط با آن نقش بسیار مهم این تفکر در ایجاد بهبود مستمر وکسب مزیت رقابتی برای سازمان تبیین شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.