عیبیابی فرآیندهای ITIL با مدیریت مشکلات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
عیبیابی فرآیندهای ITIL با مدیریت مشکلات دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد عیبیابی فرآیندهای ITIL با مدیریت مشکلات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عیبیابی فرآیندهای ITIL با مدیریت مشکلات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن عیبیابی فرآیندهای ITIL با مدیریت مشکلات :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
امروزه فناوری اطلاعات در جهان تحت تحولات بسیار شگرفی قرار گرفته و رویکرد آن به خدمت گرایی و مشتری مداری تغییریافته است. از این رو، چنانچه زیرساخت ها، خدمات،پشتیبانی و بهبود آنها از استانداردها و چارچوب های مررو ومورد قبول جهانی تبعیت نماید، موفقیت آنها تضمین شده خواهد بود. هدف مدیریت مشکلات ، حل دلیل اصلی رخدادها و پس از آن به حداقل رساندن تاثیرات منفی رخدادها و مشکلات رویموسسه است که با توجه به خراها در زیرساختهای IT ساخته شده ، و جلوگیری از رخداد دوباره مربوط به این خراست. یک مشکل یک دلیل نامعلوم و ناشناخته از یک یا چند رخداد است، و یک خرای شناخته شده ، مشکلیست که به صورتموفقیت آمیز تشخیص داده شده است. هم اکنون استاندارد ۱ITIL ، کاملترین و جامعترین چارچوب مررو در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سرح جهان می باشد. این چارچوب به عنوان مجموعه ای کامل و تلفیق شده از زیرساخت های نرم افزاری، سخت افزاری، شبکه و نیروی انسانی با بهره گیری از تجارب و کارکردهای سازما نها، قابل استفاده درتمامی سازما نها است. یکی از فرایندهای مرجع زیر ساخت فناوری اطلاعات، مدیریت مشکلات ۲ نام دارد که هدف آن کاهش اثرات نامرلوب رخدادها و مشکلات بر کسب و کار و جلوگیری از وقوع مجدد آن ها است. در این مرلب به تشریح فرایند مدیریت مشکلات بر اساس چارچوب ITIL پرداخته می شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.