تاثیر رنگ ها در بازار یابی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر رنگ ها در بازار یابی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر رنگ ها در بازار یابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر رنگ ها در بازار یابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر رنگ ها در بازار یابی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

روانشناسی رنگ،شاخه ای از علم روانشاسی رفتار است که به مطالعه چگونگی تاثیر رنگ بر رفتار انسان می پردازد رنگ باعث افزایش فروش محصولات می شوا و ابزار قدرتمندی برای بازاریابی است که به تمایل مشتریان به نفوذ بر آنان تاثیر فراوانی داردانسان پیوسته چه به لحاظ فیزیکی و چه به لحاظ روانشناختی تحت تأثیر رنگها بوده و بدیهی است که چگونگی تأثیر انسان از رنگها ماهیت کاملاً روانی داشته و به طور غیر مستقیم ار هنجار ها، واکنش ها، عکس العمل ها و رفتارهای فرا موثر باشد بازاریابان به تدریج در می یابند که رنگ باید نقشی اساسی تر ار فرایند طراحی تا تولید بازی کند این مقاله بامقدمه ای که حاوی اهمیت پرداختن به روانشناسی رنگ در بازاریابی وطراحی برند شروع شده وپس ازبیان مساله به معرفی رنگ و برندوبرندسازی و روانشناسی رنگ ومعانی رنگها ار فرهنگها و مذاهب مختلف و همچنین استفاده از رنگهای مناسب و تاثیر جنسیت و سن مخاطبین و درنهایت پیشنهاداتی جهت بهبود اثربخشی استفااه از رنگها ارائه گردیده است تحقیق حاضر از نوع علمی کاربردی می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.