بررسی عوامل موثر برترجیحات خرید مصرف کننده و وفاداری به سوپرمارکتها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر برترجیحات خرید مصرف کننده و وفاداری به سوپرمارکتها دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر برترجیحات خرید مصرف کننده و وفاداری به سوپرمارکتها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر برترجیحات خرید مصرف کننده و وفاداری به سوپرمارکتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر برترجیحات خرید مصرف کننده و وفاداری به سوپرمارکتها :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
امروزه خرده فروشی نقش مهمی در اشکال مصرف بازی میکند و صنعت خرده فروشی به یک صنعت پر رقابت تبدیل شده است. ترجیحات مصرف کنندگان به سرعت تغییر می کند، بنابراین ساختار پویا و رقابت شدید دربازار خرده فروشی نیاز سوپرمارکتها به افزایش وفاداری مشتریان و تمرکز روی آنها را ضروری می کند. سوپرمارکتها نزدیکترین واحد به مشتری هستند که نقشی فعال در بازاریابی و سیستم اطلاعات بازاریابی ایفا میکنند. سوپرمارکتها به راحتی و به طور مستقیم روی رفتار خرید مصرف کننده تاثیر میگذارند.لذا با توجه به اهمیت رقابت در کسب و کار امروزی و اهمیت وفاداری بعنوان یکی از متغیرهای مطرح بازاریابی، این تحقیق بهشناسایی عواملی می پردازد که در بازرایابی رقابتی سوپرمارکتها موثرند و باعث افزایش رضایت و وفاداری مصرف کنندگان و ترجیحات آنها می گردد. جامعه تحقیق حاضر مصرف کنندگان سوپرمارکتها در سه منطقه تهران می باشند. نمونه تحقیق ۳۸۴ نفر میباشد. در تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از روش های آماری توصیفی و آماراستنباطی بهره گرفته شده و از نرم افزارهایSPSS و لیزرل استفاده گردیده است. نتایج حاکی از آن است که بعضی از متغیرهای تصویر ذهنی روی اعتماد و ارزش درک شده تاثیر مستقیم دارند. همچنین مشخص گردید اعتماد درک شده روی رضایت و رضایت روی وفاداری به سوپرمارکت تأثیر معناداری دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.