بررسی وضعیت ابعاد رفتار شهروندی سازمانی درکارکنان سازمانی دانشی محور به منظور ارائه راهکارمناسب (مطالعه موردی سازمان کتابخانه ها، موزه ها ومرکز اسناد آستان قدس رضوی)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت ابعاد رفتار شهروندی سازمانی درکارکنان سازمانی دانشی محور به منظور ارائه راهکارمناسب (مطالعه موردی سازمان کتابخانه ها، موزه ها ومرکز اسناد آستان قدس رضوی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت ابعاد رفتار شهروندی سازمانی درکارکنان سازمانی دانشی محور به منظور ارائه راهکارمناسب (مطالعه موردی سازمان کتابخانه ها، موزه ها ومرکز اسناد آستان قدس رضوی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت ابعاد رفتار شهروندی سازمانی درکارکنان سازمانی دانشی محور به منظور ارائه راهکارمناسب (مطالعه موردی سازمان کتابخانه ها، موزه ها ومرکز اسناد آستان قدس رضوی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت ابعاد رفتار شهروندی سازمانی درکارکنان سازمانی دانشی محور به منظور ارائه راهکارمناسب (مطالعه موردی سازمان کتابخانه ها، موزه ها ومرکز اسناد آستان قدس رضوی) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه تمرکز برارائه کیفیت خدمات در سازمان ها،همگام با فناوری های نوین و جلب رضایت مراجعان از اهدافراهبردی سازمانها می باشد. یکی از عوامل مهم که به مثابه سرمایه ای ارزشمنددر اثربخشی و ارتقای ارائهخدمات در سازمان ها نقش به سزایی دارند، کارکنان آن سازمان می باشند. از این رو،درپژوهش حاضر، به بررسیوضعیت رفتار شهروندی سازمانی (OCB) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها ومرکز اسناد آستان قدس رضوی پرداخته شده است.. روش تحقیق توصیفی-همبستگی که به شکل میدانی انجام گرفت.جامعه آماری تحقیقشامل ۵۳۵ نفر ازکارشناسان ومدیران این سازمان بوده که نمونه گیری به روش تصادفی طبقه ای وحجم نمونه۲۳۲ نفر انجام گرفت. ابزار تحقیق ، پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی ارگان شامل ۵ بعد نوع دوستی ،وجدان، جوانمردی، رفتارمدنی، ادب وملاحظه بوده وبرای تحلیل داده ها از نرم افزارآموس استفاده گردید (آلفای کرونباخ ۰/۸۰) یافته های تحقیق نشان دادکه بعد نوع دوستی دارای بالاترین امتیاز (۸/۸۶) و ادب و ملاحظه دارای کمترین امتیاز (۸۲/۰) می باشد. (P>0/05). نیز به ارائه راهکار درخصوص بررسی ابعاد آن در سازمان و تمهیداتی در راستای ارتقای اثربخشی و بهره وری سازمانی پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.