یکپارچه سازی مسئله مسیر یابی چند پریودی وسایل نقلیه و انتخاب اقتصادی مشتریان با هدفبرنامه ریزی فروش و حداقل نمودن مجموع هزینه های توزیع و تخفیف
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
یکپارچه سازی مسئله مسیر یابی چند پریودی وسایل نقلیه و انتخاب اقتصادی مشتریان با هدفبرنامه ریزی فروش و حداقل نمودن مجموع هزینه های توزیع و تخفیف دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد یکپارچه سازی مسئله مسیر یابی چند پریودی وسایل نقلیه و انتخاب اقتصادی مشتریان با هدفبرنامه ریزی فروش و حداقل نمودن مجموع هزینه های توزیع و تخفیف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی یکپارچه سازی مسئله مسیر یابی چند پریودی وسایل نقلیه و انتخاب اقتصادی مشتریان با هدفبرنامه ریزی فروش و حداقل نمودن مجموع هزینه های توزیع و تخفیف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن یکپارچه سازی مسئله مسیر یابی چند پریودی وسایل نقلیه و انتخاب اقتصادی مشتریان با هدفبرنامه ریزی فروش و حداقل نمودن مجموع هزینه های توزیع و تخفیف :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
یکی از اصلی ترین موضوعات موجود در زمینه مسیریابی وسایل نقلیه، کاهش هزینه های حمل و نقل و توزیع است. علاوه برآن توجه به هزینه های خرید و نگهداری محصول در انبار نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از راه های کاهش این هزینه ها، مدیریت تقاضا از طریق تعیین اندازه بهینه سفارش مشتریان و انتخاب اقتصادی مشتریان است که تاثیر زیادی بر عملکرد عملیات در سازمان ها دارد. در این مقاله سعی شده است رویکردی یکپارچه در زمینه مسیریابی، انتخاب اقتصادی مشتریان و تعیین سطح بهینه سفارش و حداقل نمودن هزینه های توزیع و تخفیف ارائه شود. به این منظور یک مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط ارائه شده است و کارایی مدل از طریق مطالعه موردی و چندین مسأله با ابعاد مختلف در مقایسه با شرایط واقعی مورد بررسی قرار گرفت. نتایج حاصل بهبود هزینه ها در سطح ۱۷ درصد را نشان داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.