مدیریت برند با استفاده از رویکرد آکر(مطالعه موردی: نمایندگی یخچال و فریزر امرسان)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت برند با استفاده از رویکرد آکر(مطالعه موردی: نمایندگی یخچال و فریزر امرسان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت برند با استفاده از رویکرد آکر(مطالعه موردی: نمایندگی یخچال و فریزر امرسان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت برند با استفاده از رویکرد آکر(مطالعه موردی: نمایندگی یخچال و فریزر امرسان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت برند با استفاده از رویکرد آکر(مطالعه موردی: نمایندگی یخچال و فریزر امرسان) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر مدیریت مطلوب شخصیت برند یخچال و فریزر امرسان و ابعاد آن براساس مدل شخصیت برند آکر بر روی وفاداری برند و تاثیر آنها بر قصد مراجعه مجدد ۲۴۰ نمونه از مراجعه گنندگان این برند که با کاربرد فرمول تعین حجم نمونه کوکران محاسبه شده، در مطالعه ی مورد نظر در شرکت امرسان پرداخته است. فرضیههای تحقیق نیز با استفاده از تحلیل همبستگی، آزمون t تک نمونه و مدل رگرسیونی با نرم افزار SPSS 21 آزمون شده اند. بخشی از نتایج پژوهش نشان میدهد که شخصیت برند امرسان تاثیر معناداری بر وفاداری برند این نمایندگی از سوی مشتریان داشته و ارزش ادراک شده و وفاداری برند نیز بر ارتقا سطح انگیزه سپرده گذارن و مراجعه گنندگان تاثیر معنی دار مثبتی دارد. همیچنین نتایج مدل رگرسیونی حاکی از این مطلب است که صداقت برند از دیگاه مشتریان بیشترین سهم را در سنجش مدیریت مطلوب برند خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.