راهبرد اشتراک درآمد در زنجیره تأمین دو سطحی با تقاضای وابسته به گارانتی و هزینه تبلیغات: با رویکرد نظریهبازیها


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 راهبرد اشتراک درآمد در زنجیره تأمین دو سطحی با تقاضای وابسته به گارانتی و هزینه تبلیغات: با رویکرد نظریهبازیها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد راهبرد اشتراک درآمد در زنجیره تأمین دو سطحی با تقاضای وابسته به گارانتی و هزینه تبلیغات: با رویکرد نظریهبازیها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی راهبرد اشتراک درآمد در زنجیره تأمین دو سطحی با تقاضای وابسته به گارانتی و هزینه تبلیغات: با رویکرد نظریهبازیها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن راهبرد اشتراک درآمد در زنجیره تأمین دو سطحی با تقاضای وابسته به گارانتی و هزینه تبلیغات: با رویکرد نظریهبازیها :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مقوله گارانتی با کاهش ریسک برای مشتریان تبدیل به یک معیار مناسب جهت تشویق و افزایش تقاضای بازار شده است. در مقاله حاضر، یک زنجیره تأمین دو سطحی متشکل از یک تولیدکننده و دو خرده فروش رقیب با هزینهی مدیریت و فروش متفاوت در نظر گرفته شده است. تقاضا در این زنجیره تأمین به مدت گارانتی و میزان هزینه تبلیغات وابسته است. تولیدکننده در ازای تقبل هزینه تبلیغات، قسمتی از درآمد فروش هر واحد تقاضا را تحت عنوان سهم شراکت از هر یک از خردهفروشان دریافت میکند. پس از تعیین سهم شراکت توسط تولیدکننده به عنوان رهبر در یک بازی استکلبرگ، خرده فروشان با مشاهده آن، مدت زمان گارانتی خود را طی یک رویه بازگشتی انتخاب میکنند. تولیدکننده در تعیین سهم شراکت، دو استراتژی پیش رو دارد: تعیین سهم شراکت یکسان.تعیین سهم شراکت متفاوت. در هر یک از سناریوهای ذکر شده، مقادیر بهینه مدت زمان گارانتی هر خرده فروش و سهم شراکت محاسبه گردید و مثال عددی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که خرده فروش با هزینه مدیریت و فروش بیشتر و تولیدکننده ، استراتژی سهم شراکت متفاوت راانتخاب میکنند. در حالی که خرده فروش با هزینه مدیریت و فروش کمتر، استراتژی سهم شراکت یکسان را انتخاب خواهد نمود. همچنین با افزایش رقابت میان خرده فروشان، سود تمامی نهادهای زنجیره تأمین کاهش خواهد یافت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.