بررسی میزان تاثیر اثربخشی تبلیغات بر ارزش نشان تجاری


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر اثربخشی تبلیغات بر ارزش نشان تجاری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر اثربخشی تبلیغات بر ارزش نشان تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر اثربخشی تبلیغات بر ارزش نشان تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر اثربخشی تبلیغات بر ارزش نشان تجاری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به گسترش رقابت در سطح بین المللی و شکلگیری رقابت جهانی تنها شرکتهایی میتوانند در این رقابت پیروز باشند که خود را با این موج هم گام نموده و به واسطه خدمات و محصولاتی که ارائه میدهند ارزش بیشتری را برای مشتریان خودایجاد نمایند. شرکتهای تجاری هزینه قابل توجهی را صرف تبلیغات میکنند تا بتوانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و آنان را متقاعد سازند تا هنگام خرید، نشانتجاری آنها را بر سایر نشانهای تجاری ترجیح دهند. پژوهش حاضر بر آن است که تاثیر اثربخشی تبلیغات بر ارزش نشانتجاری را در شرکت بهآرا (محصولات چاکلز) براساس مدل سلسه مرتب اثرها و مدل آکر مورد ارزیابی قرار دهد. در این پژوهش با استفاده از معادلات ساختاری، نمونهی ۳۸۴ نفری از مصرفکنندگان محصولات چاکلز با استفاده از پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت. نتایج بدستآمده حاکی از عدم اثربخشی تبلیغات شرکت بهآرا (محصولات چاکلز) و همچنین تاثیر مثبت اثربخشی تبلیغات بر ارزش نشانتجاری و همچنین تاثیر مثبت برخی ابعاد اثربخشی تبلیغات از جمله شناخت، اشتیاق،ترجیح، متقاعدساختن و خرید بر ارزش نشانتجاری میباشد. همچنین در این پژوهش براساس نتایج گرفتهشده پیشنهادها و راهکارهای لازم در جهت تاثیر اثربخشی تبلیغات بر ارزشنشانتجاری ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.